Společnost


Green Alliance, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#561032 měsíce od nevyřízené reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2022, před 3 lety

Tomáš Tarabec

Znění stížnosti

Dva měsíce se marně snažím domoci se svého práva. Namontovaný kolektor za 35 tis. Kč mám stále bez návodu! Dále kolektorem (průchody ve zdi), táhne do RD neskutečná zima a to zřejmě vinou Vaší špatné instalace! Nebyl mi dodán regulátor, který mi v nabídce pan Charvát výslovně v ceně potvrdil! Kolektor po 4 hodinách přímého svitu dosahuje max. 25 st. teplotního navýšení a tak většinu doby kdy pracuje z něj fouká chladný vzduch! To jsem si ještě připlatil 2500 za nefunkční dodatečné zimní zateplení! Hukot větráku ani nekomentuji...
Od 19.1.22 jen slibujete nápravu a teď ani nezvedáte telefony. Blokujete mě na fb, neodpovídáte na maily. Chtěl jsem podpořit českou firmu, ale spíš jsem asi naletěl.


Produkt

Kolektor DC 15


Požadované řešení

Dodání slíbeného regulátoru, předělání vstupů do domu tak, aby tudy nevnikal do RD studený vzduch. Dodání návodu, celková kontrola zařízení z důvodu hluku a malého teplotního nárustu cca 25 st. při 4 hodinách přímého svitu nebo odstranění zařízení z domu a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 11:46, před 3 lety

Návod:
Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).

Nedodání regulátoru:
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Zboží nemá slíbené vlastnosti:
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nevyřízená reklamace:
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 13:49, před 3 lety

Dobrý den,

aktuálně není v řešení žádná reklamace znějící na jméno stěžovatele a ani dle výše uvedených údajů není možné jinak identifikovat kupujícího. Všechny reklamace jsou řádně a včas řešeny. Pouze si dovolím upozornit na skutečnost, že v případě reklamace je nutné postupovat podle všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu a případné výhrady řádně a reklamovat.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Martina Krásenská
Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2022 14:20, před 3 lety


Tomáš Tarabec

Dobrý den, nečekal jsem něco jiného než lež. Konec konců lžete od samého začátku realizace....19.1.22 mi bylo po telefonu slíbeno, že nasledující týden přijede technik a celou věc bude řešit. Před 14 dny se mi opět podařilo dovolat se na Vaše jediné telefonní číslo +420777332364 a opět mi byla slíbena naprava s tím, že mi ten den zavoláte zpět! Bohužel opět jen sliby a nic.
Dobře, zašlu Vám reklamaci písemně, když Vám nestačí 10 mailů a několik telefonátů.
Dovoluji si upozornit, že první můj mail o zmíněných závadách je ze dne 23.12.21, tedy pár dní po instalaci! Na Vaší linku jsem se poprvé dovolal 5.1.22! Opět slíbeno vyřešení a nic. Technik který zařízení montoval, slíbil návod zaslat do dvou dnů...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 10:16, před 3 lety

Dobrý den, ve Vámi zmiňovaném období byl na informační lince z důvodů čerpání dovolených omezen provoz. Tato informace byla zřetelně uvedena i na našich internetových stránkách. Pro registraci případné reklamace je však nutné postupovat dle platných VOP. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem

Marcela Malá
Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2022 10:34, před 3 lety


Tomáš Tarabec

Dobrý den, omlouvám se, ale mě už ty Vaše neustálé výmluvy nezajímají. Žadnou informaci na webu jsem nezaznamenal.
To co jsem chtěl bylo, se jen slušně domluvit na Vaší napravě! Bohužel jsem narazil.
Na fb mě blokujete, na Vašem webu topimzdarma se nedá vložit dotaz, protože je to zablokováno. Telefony neberete a když ano, tak jen slibujete a nic se neděje a na maily jste mi neodpověděli ani na jeden.
A i kdyby, tak dovolená je jedna věc a slíbit několikrát nápravu po telefonu, nebo drze dokonce mávat termínem a pak se na to vybodnout, je věc druhá.
Máte na poště doporučený dopis, stačí si ho jen převzít. Zatím se tak nestalo, asi jste ještě na té dovolené.
Ale to nevadí... v klidu ještě měsíc počkám.
Konec konců, čekám od 23.12.21
S pozdravem Tomáš Tarabec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2022 15:50, před 3 lety

Dobrý den, jak již bylo dříve uvedeno, nemáme od Vás žádnou reakci na doplnění Vašich údajů. Reklamaci je však nutné postupovat dle platných všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Marcela Malá Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2022 18:41, před 3 lety


Tomáš Tarabec

Dobrý den, od 7.3.22 máte na poště doporučený dopis s reklamací! Přesně podle Vašich VOP! Telefon nikdo neberete, na maily neodpovídáte! Jak jinak se mám už domoci svého práva a předat Vám informace které sice už dávno víte, ale teď oficiálně vyžadujete? Doporučený dopis je na poště uložen už jen do středy 23.3.22, pak putuje zpět do Tanvaldu. Proč vy tedy nepostupujete podle VOP a konečně to nějak neřešíte? Jste v konkurzu, nebo proč zacházíte se zákazníkem, který Vám zaplatil 37 tisíc na ruku jako s nějakým nepotřebným odpadem? Proč mě blokujete na fb,když jsem vyžadoval Vaši odpověď na situaci? Proč neberete telefony a nějak konečně nekomunikujete! Vše mohlo být v pohodě! Celou dobu těch slibů od Vás jsem byl vstřícný a čekal až dorazí technik, jak jste mi slibovali! Ale má trpělivost s Vámi je již teď Vašimi arogantními komentáři, definitivně vyčerpána! Budeme se dále bavit jinde a jinak! Mimochodem, několik mailů a zálohových faktur jste mi kazili jméno na
Tomáš Brabec. Třeba hledejte nějaký problém v tom! Nicméně konečná faktura je již správně na jméno Tomáš Tarabec, takže informaci, že nevíte kdo já vlastně jsem, povídejte večer doma, Vašim dětem, jako pohádku.....Bez pozdravu, Tomáš Tarabec, Tanvald

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:59, před 3 lety

Dle § 570 občanského zákoníku platí jednání vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí došlo. V případě, že doručení zmaří, má se za to, že bylo doručeno řádně.

S ohledem na to, že spotřebitel zaslal dopis doporučeně, se domníváme, že došlo ke zmaření doručení a dle § 573 občanského zákoníku se tak má zásilka (při využití provozovatele poštovních služeb) za doručenou třetí pracovní den po odeslání. Zmaření doručení dle našeho názoru spočívá v tom, že podnikatel nereagoval na výzvu pošty k vyzvednutí dopisu, která mu byla (resp. měla být) doručena. Na skutečnost jej navíc upozornil i sám spotřebitel v předchozím vyjádření pomocí portálu VašeStížnosti.cz. Pokud si podnikatel odmítl zásilku přesto převzít, mělo by se jednat o zmaření.

Podnikateli tak běží lhůta na vyřízení reklamace.

Stížnost přeřazujeme na podnikatele, aby mohl na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2022 17:47, před 3 lety

Dobrý den, informaci o doporučeném dopise jsme od pošty žádnou neobdrželi - přestože v provozovně jsme každý den. Informaci zítra na poště prověříme a případně dopis vyzvedneme. Děkujeme za upozornění. Marcela Malá Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2022 18:21, před 3 lety


Tomáš Tarabec

Vážená paní Malá....I kdybych Vám věřil, že nemáte žádnou informaci z České pošty (což Vám vzhledem k dosavadním zkušenostmi opravdu nevěřím), tak jsem Vás na tento doporučený dopis zde upozornil právě 8.3.2022 v 10.34 hod. Pokud máte nějakou chuť se ještě na něčem vůbec dohodnout, tak mě kontaktujte na 724121638. Mimochodem, mé číslo u Vás máte, takže jste mi mohli zavolat sami a dohodnout se v klidu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2022 18:46, před 3 lety

Vážený pane Tarabec,

reklamace přijímáme písemnou formou , z důvodu prokazatelnosti. Při objemu zakázek, nejsme schopni dohledávat adresy klientů a zjišťovat co za zařízení mají instalováno. Je i Vaší povinností jako klienta alespoň částečná součinnost v podobě zaslání kupního dokladu - ze kterého je zřejmé o jaké zařízení se jedná, kdy bylo instalováno a kde je umístěno. To jsou jediné věci, které jsme od Vás potřebovali. V tuto chvíli jsme i přes jejich absenci potřebné informace k Vaší osobě dohledali a reklamaci zahájili. Věřím, že výše uvedené běžné standardní podmínky pochopíte. Marcela Malá Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2022 19:24, před 3 lety


Tomáš Tarabec

Vážená paní Malá,
mojí povinností bylo Vám zaslat doporučený dopis, což jsem 4.3.22 učinil! V tomto dopisu je vše co uvádíte. Nezlobte se, ale když jsem se na Vaši linku v lednu dovolal a s pánem problém řešil, nic o nějaké součinnosti neříkal. Naopak, potvrdil mi telefonicky, že přijede Váš technik a podle Vašich fotek z instalace, mi sám řekl že je to potřeba předělat! Dokonce mi slíbil termín kdy technik přijede! Já jsem mu, bohužel uvěřil a celou dobu čekal, že se tak stane. Podle mého, mě tedy Vaši zaměstnanci na infolince uvedli v omyl a zbytečně tak celý problém vyhrotili Tomáš Tarabec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 11:16, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.