Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
O2 nám začala strhávat týdně 99 korun za službu 360VR-Tube. Při osobním jednání oznámili, že je to na základě požadavku společnosti 360VR-Tube, která je jakýmsi partnerem. Nejdříve nám O2 nabídlo nějakou pojistku za 39 korun měsíčně s tím, že k tomu již nebude docházet. Platba ale proběhla i další týden. Poté po opětovném kontaktování O2 zablokovalo prémiové platby. Vadí mi jak jednání O2, tak i podvodné společnosti Content trend. O2, která místo toho aby konala (na internetových fórech jsou popsány desítky těchto problému a O2 to tedy muselo být známo), tak mi pouze prodala další bezcennou službu.
Vadí mi samozřejmě i 360VR-tube/Content trend. Nikdy jsme si u něj žádnou službu neobjednali ani přes mobilní telefon ani počítač. Odkazy se zkušenostmi dalších zákazníků např. zde: https://www.zive.cz/poradna/banner-360vrtube-mi-bez-varovani-strhl-99-kc/sc-20-cq-704996/default.aspx?consultanswers=1
Vrátit neoprávněně stržené peníze.
|
Tweet |
Dle vyjádření společnosti v jejich obchodních podmínkách (dostupné zde: https://cz.360vrtube.mobi/legal/podminky) je možné předplatné ukončit na stránkách (https://cz.360vrtube.mobi/), kde je nutné zakliknout odkaz Správa služeb při dolním okraji stránky portálu.
Dále je třeba poznamenat, že na cenu za předplatné i na přesnou výši předplatného je spotřebitel upozorněn při registraci v samotném registračním formuláři (zadávání telefonního čísla). Z tohoto důvodu se domníváme, že spotřebitel byl o ceně informován dostatečným způsobem.
Zároveň se domníváme, že společnost O2 je pouze zprostředkovatelem platby, proto je nejspíše nutné obrátit se právě na společnost, kde je potřeba smlouvu vypovědět (viz výše).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.