Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56117Protiprávní zadržování zákazníků v prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2022, před 3 lety

Zuzana Kopuletá

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera /2. března 2022/ zhruba v 18 hodin pracovníci ostrahy v prodejně v Brně v Kobližné ulici uzavřeli vstupy do prodejny kvůli konfliktu s jedním ze zákazníků / patrně kradl, nebo ho z toho minimálně podezírali/ a po dobu asi 10 minut nechtěli pustit ven ani ostatní zákazníky. Námitky, že spěchám a opravdu nemám čas tam stát, než si svůj problém vyřeší, neakceptovali. Navíc se ani nenamáhali osvětlit čekajícím situaci a poprosit o pochopení. Tento jejich postup byl jednoznačným omezováním osobní svobody. Náš právní řád nepřipouští, aby byl občan bezdůvodně zadržován. Pokud se tak stane, je to důvodem k podání trestního oznámení. Jestliže pracovníci ostrahy takto jednali se souhlasem nebo dokonce podle pokynů zaměstnavatele, staví to společnost Lidl do velmi nepěkného světla.

Zuzana Kopuletá


Požadované řešení

Proškolení zaměstnanců, co si mohou a co nesmí dovolit k zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 11:50, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 16:31, před 3 lety

Dobrý den, paní Kopuletá, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila. Mrzí nás, že jste měla takovouto negativní zkušenost. Má-li sbs pracovník podezření na krádež apod, je povinen situaci prověřit a případně dále adekvátním způsobem řešit. Jedná se v tomto případě o zaměstnance externí firmy, která pro naši společnost tuto službu vykonává. My zde nicméně nemáme možnost o této skutečnosti dále informovat, prověřit ji a případně dále řešit, proto Vám doporučujeme, abyste se s tímto upozorněním obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách, předají Vaši zpětnou vazbu na příslušné oddělení, které s externí firmou komunikuje, aby situaci prověřili a v případě, že jednání sbs pracovníka nebylo v pořádku, dohlédli na proškolení svých zaměstnanců. My zde takto nedokážeme situaci objektivně posoudit. Děkujeme za pochopení. Našim cílem nicméně je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:26, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 16:35, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.