Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56118Stížnost na hrubou zaměstnankyni ČD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2022, před 3 lety

Zuzana Jabůrková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych upozornila na naprosto nevhodné a hrubé chování vaší zaměstnankyně za přepážkou ve stanici Slaný.Bohužel neznám jméno dotyčné paní,ale byla na výdeji jízdenek dne 3.3.2022 v 5:55 ráno,což je velice jednoduché zjistit,která z vašich zaměstnankyň to byla.
Incident začal tím,že jsem potřebovala jízdenku se slevou Inkarty a provést platbu platební kartou.Vlivem silného plexiskla a zřejmě nefunkčnosti reproduktoru mi vaše zaměstnankyně vytiskla špatnou jízdenku bez slevy Inkarty.
Po upozornění na tento omyl začala být nepříjemná(asi i proto,že jsem jí vyrušila svým nákupem od hry na mobilu - přes sklo bylo vidět rozehranou hru zřejmě Bubble Shooter) začala po mě chtít kartu,nedopatřením jsem jí dala platební,když jsem to zjistila a řekla jí ,že jsem jí dala špatnou,aby mi jí vrátila,že jí dám INkartu - nesmyslně se na mě utrhla s arogatním tónem,že to mám předkládat automaticky a proč se tvářím na ní pořád tak hrozně.V mírném šoku jsem jí požádala,aby mě nehodnotila a vydala mi správnou jízdenku,protože už se mi krátí čas odjezdu vlaku.Na to konto pořád mluvila o tom jak nejsem schopná si správně koupit jízdenku a zakončila to pro mě naprosto neuvěřitelnou větou,že jsem ZMETEK!!!
Opáčila jsem jí,že co si to dovoluje takto se mnou mluvit a že pokud mě neslyší co jí říkám tak za to nemohu.Konečně jsem se dočkala správné jízdenky a jen tak tak jsem stihla spoj.
Ráda bych,aby jste zaměstnankyni kontaktovali a důrazně proškolili jak se má chovat v práci k zákazníkům,když už jste takovou osobu zaměstnali.Protože takové chování je naprosto neakceptovatelné.Bohužel s touto paní budu muset komunikovat i nadále,takže bych byla nerada,abych takové ráno zažila znovu nebo někdo jiný.

Předem děkuji za vyřízení mé stížnosti a prosím o informaci za její kladné vyřízení.


Požadované řešení

Ráda bych,aby jste zaměstnankyni kontaktovali a důrazně proškolili jak se má chovat v práci k zákazníkům,když už jste takovou osobu zaměstnali.Protože takové chování je naprosto neakceptovatelné.Bohužel s touto paní budu muset komunikovat i nadále,takže bych byla nerada,abych takové ráno zažila znovu nebo někdo jiný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 10:55, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.