Společnost


CREATIVE DRESS Ltd.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56121Vrácení částky zpět na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2022, před 3 lety

Petra Hýblová

Znění stížnosti

Dobrý den,
na internetu jsem od společnosti Creative zakoupila 5 výrobků.Po dodání, výrobky neodpovídali tomu co propagují na stránkách,některé byly i hodně špinavé,proto sem balík s věcmi vrátila a požadovala vrácení peněz.Obratem jsem si u společnosti zakoupila výrobky jiné.Obrátila jsem se na společnost. Komunikace pouze mailem,kdy Vám odpoví cca po 5-ti dnech.Bylo mi napsáno,že mám balík poslat zpět na jejich DPD Depo (Měnín).Mám i ofocené trasování balíku i to,že balík někdo převzal.Přes 2 měsíce se společností řeším vrácení peněz.Stále dokola mi píší že mě předají kolegům a že balík nemají.Že mají sídlo v Bulharsku.Poslala jsem jak veškeré doklady o poslání balíku, trasování balíku i to že ho někdo převzal.Tato společnost mi dluží 2450.-kč,a před 14-ti dny mi na účet zaslali 217.-kč,když jsem byla již vytočená z této částky a napsala jim x emailů,uráčili se odepsat po týdnu že částka je v pořádku, že zaslali přesnou částku a že si poměrnou částku vzala za převod banka-což je nesmysl,aby měla banka poplatek 2200kč a navíc aby to hradil příjemce...po dost výhružném emailu mi zaslali potvrzení,že opravdu odeslali celou částku a na potvrzení byla částka 9 euro.Opět jsem si stěžovala,na to mi napsali že balíky nedošly.U této společnosti jsem objednávala pravidelně 1x týdně, po této zkušenosti si v životě u nich nic neobjednám,podvodníci,zloději a lháři.Komunikace je s touto společností velice špatná.Když sem jim několikrát psala, ať mi zašlou telefoni číslo,že bych to s nimi chtěla řešit,tak nereagují.
Objednávka byla vytvořena 28.12.2021.

6.1.2022 jsem společnost poprvé oslovila,že chci reklamovat zboží a vrátit peníze.

Mockrát Děkuji Hýblová


Produkt

Triko - kód 9754 - modrá Kód: 783346 Velikost S 1 349,86 Kč ,Šaty - kód 0384 - červená Kód: 767341 Velikost S 1 489,86 Kč ,Šaty - kód 0361 - vícebarevné Kód: 694651 Velikost S 1 629,86 Kč ,Šaty - kód 7113 - červená Kód: 685611 Velikost S 1 699,86 Kč ,Triko - kód 8861 - modrá Kód: 357916 Velikost S 1 279,86 Kč


Požadované řešení

Požaduji o vrácení celé částky za reklamované a vrácené zboží.
V obchodních podmínkách mají vrácení přes paypal do 3-prac.dní na účet do 14-ti dnů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 10:31, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Bulharsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2022 15:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.