Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 4.1.2022 jsem si na prodejně Okay(Liberec Severka)zakoupila a hotově zaplatila 2 rošty a 2 matrace(Pontos 90/200/25cm).Vše bylo skladem a na doručení na mou adresu.Nejpozdeji do 15 dnů vše mělo dorazit(do 19.1.2022)Bohužel nic.Mé e-maily byly bez odpovědi,na zákaznické lince mě neustále informovali o urgenci.Vse prý na skladu,tak nevidí problém doručení).Týden nato mi přišla objednávka(bohužel jen 2 rošty)Následovaly telefonáty na prodejnu,kde mě ujišťovali,že objednávku urgují,potom,že už je na cestě a takhle furt dokola.Rozhodla jsem se objednávku stornovat-na prodejně dne 22.2.2022.Neochotne sepsání a arogantní přístup prodavače mě zaskočilo.Na peníze stále čekám a zatím nic.Za matrace mi společnost Okay dluží 11 398kc.Touto cestou Vám moc prosím o pomoc
2 matrace Pontos (90/200/25cm)
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že spotřebitelka odstoupí od smlouvy z důvodu podstatného porušení smlouvy ze strany podnikatele, je podnikatel povinen neprodleně vrátit kupní cenu. Vrácení kupní ceny musí proběhnout nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo odstoupení doručeno podnikateli.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zákaznice obdržela veškeré informace na příslušné pobočce (jednalo se o individuální zakázku) která celou záležitost řeší.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Dobrý den,
jedinou informací kterou jsem na pobočce dostala(Okay Liberec Severka)bylo,že peníze by *měly být*na úctě do 14-ti dnů.Prave dnes tato lhůta vypršela a peníze na úctě nejsou.Proto rozhodně nepovažuji situaci za uzavřenou.
Kdy tedy peníze dorazí???
Je tedy nutnost vše řešit soudně,aby tato společnost (Okay)vrátila co jí nenáleží??
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla spotřebitelce termín vratky sdělit. Prosíme, aby společnost stížnost následně přeřadila přímo na spotřebitelku, která vrácení peněz posléze potvrdí a stížnost bude moct být finálně ukončena.
Děkujeme stranám za součinnost.
Dobrý den,
peníze byly vráceny na účet, uvedený zákazníkem. Prosíme tedy o uzavření stížnosti.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Moc děkuji za pomoc od dTestu.Bez Vaší pomoci bych peníze už asi neviděla.Ponauceni pro příště.
Společnost peníze zaslala na účet a až na chování jsem spokojená(arogance a nezájem ze strany pobočky.)
Už nikdy více!!! dTeste děkuji