Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaměstnankyně č.10210 tvrdí, že nemá platební terminál na zaplacení doplatku za 1.třídu. Zaměstnankyně byla ochotna si vzít peníze od jiného cestujícího bez domluvy se mnou jakožto platícím cestujícím. Byla jsem poučena, že musím mít peníze v hotovosti, že nikdy nevím, co se mi kde na ulici přihodí.
Situace byla vyřešena mým odchodem z 1. třídy.
Dle podmínek ČD má cestující možnost platby platební kartou bez omezeni, kdekoliv.
Zasílám tedy stížnost na Vaši zaměstnankyni, že nemá u sebe všechny pracovní pomůcky k výkonu své práce.
Děkuji za vyřízení
Zaměstanec č.10210 ČD
Zaměstnanci ČD, kontroloři ve vlacích, musí mít u sebe povinně platební terminál, který umí použít.
Absence internetového spojení nebo závady jsou mimo tuto stížnost.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.