Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56141Nevhodné chování průvodčího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2022, před 3 lety

Jana Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 3.3.2022 jsem cetovala vlakem ČD z Pardubic do Prahy- odjezd v 11.45 hod. ( vlak jel z Žiliny)
Ve vlaku jelo množství uprchlíků z Ukrajiny, byl hodně plný. V Libni došlo k závadě na lokomotivě a personálem vlaku nám bylo sděleno, že si máme přestoupit do vlaku, který jel za námi z Pardubic- odjezd z Pce 11.08 vlak Českých drah Svitava.

Přestupovalo množství lidí a vlak byl hodně plný. Někteří lidé s malými dětmi a také uprchlíci z Ukrajiny chtěli nastoupit do prázdného vagónu první třídy. V tu chvíli se na všechny obořil průvodčí tohoto vlaku a nevybíravými výrazy jim přikázal, aby nastoupili někam jinam. Když se ho dotazovali kam , když jsou vagóny plné křičel na ně, že mu to je jedno a častoval je nevybíravými nadávkami ( nerada , ale musím citovat: Buďte rádi, že se vezete Pičusové apod) Ve vlaku s ním byla ještě mladá průvodčí, která ale jenom tiše jeho hrubostem přihlížela.Všichni cestující, namačkaní v chodbičkách náhradního vlaku byli z chování průvodčího znechuceni.
Třída 1 tedy zůstala prázdná, ostatní vagóny byly narvané.

Bohužel to byla velmi negativní ukázka přístupu některých pracovníků ČD k cestujícím, o to bolestivější, že se týkala i lidí, kteří s mnoha zavazadly prchali z Ukrajiny.

Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Požaduji odpověď kompetentního nadřízeného průvodčího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 08:42, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.