Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Po objednání stolu byl dovezený na 2x,ale po doručení první poloviny nic nepřišlo.Poté jsme se museli doprošovat toho aby nám vůbec druhou polovinu dovezli,protože se ztratila.Poté co druhou polovinu dovezli jsme zjistili že je to stejný kus jako ta první polovina.Zákaznický servis je úplně k ničemu,což nechápu u takhle velké společnosti.
Nákup přes webový e-shop
Vrácení peněz a vrácení produktu na vaše náklady.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Arifine, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil. Mrzí nás komplikace, které v rámci Vaší objednávky nastaly. Zásilky bývají běžně rozděleny, například z důvodu váhy, velikosti či že zboží pochází z různých Logistických center. Děkujeme za pochopení. V případě, že jste obdržel stejné části výrobku, je třeba situaci řešit primárně s naším Zákaznickým servisem prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 nebo kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Odpovědní kolegové se s Vámi rádi domluví na dalším postupu a navrhnou Vám možnosti řešení. Přejeme Vám hezký den. Společnost Lidl v. o. s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.