Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně mi nebyl doručen balík Do ruky. Včera mi přišla SMS s informací, že pošta převzala balík, který bude dnes doručovat. Jelikož jsem na mateřské (několik dnů po porodu), byla jsem celý den doma a čekala na doručovatele. Okolo třetí hodiny odpoledne jsem se byla podívat do schránky, ve které byl pouze jeden dopis. V 17:14 mi přišla další SMS od České pošty, že doručovací pokus nebyl úspěšný a že je balík uložen na poště (konkrétně pošta Praha 58). Oznámení o uložení zásilky samozřejmě chybí. Předpokládám však, že stejně jako v předchozích několika případech, bude toto oznámení vhozeno do schránky až následující den.
Balík Do ruky
Chtěla bych, aby doručovatelé u České pošty nebyli líní, a opravdu zásilky rozváželi. Nebo ať Pošta zruší službu Balík do ruky!
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.