Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Ve čtvrtek 3/3 2022 jsem v Kauflandu v Rokycanech kupovala 2x kachní čtvrtky za 240,-.
Hned po příjezdu domu- cca 20min. - jsem je dala do mrazáku, aby se mi nezkazily, protože jsem je chtěla péct až v neděli. V sobotu večer jsem je vyndala z mrazáku aby mi do rána rozmrzly a já je mohla upéct. Po otevření byly oslizlé a zapáchaly.
Datum do kterého se měly spotřebovat je 6/3 2022, což je neděle, tudíž by takhle vypadat neměly!
Kachní čtvrtky 159/kg. Jedno balení 0,686kg za 109,07 a druhé 0,830kg za 131,97
Vrácení peněz, tj 241 Kč.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.