Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5618Nesprávné informování o ceně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2015, před 10 lety

Ondřej Doležal

Znění stížnosti

Dobrý den chci se zeptat. Dne 15.1. tohoto roku jsem byl po dlouhé době nakoupit v Penny ve Vysokém Mýtě. Nechodím tam rád a vím proč. Několikrát jsem byl oklamán jejich akcemi a cenou, která se ovšem lišila až po pípnutí na pokladně. tentokrát to byl salám Junior, kde to bylo tak že cena za kus je 14,90,- a + k tomu 2+1 zdarma. Výsledek ovšem na pokladně byl 21,90 za kus a já koukám jak puk. Na téma vždyť to tam máte za 14,90,- Odpověď " CO prosím? " a to je vše. Nestalo se mě to tam poprvé a chtěl bych se zeptat jak je tohle vůbec možné, že si dovolí takto vědomě okrádat zákazníky.


Požadované řešení

Nenapadá mě jiné řešení než ČOI :-(


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 16:22, před 10 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 13:34, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.