Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den chci se zeptat. Dne 15.1. tohoto roku jsem byl po dlouhé době nakoupit v Penny ve Vysokém Mýtě. Nechodím tam rád a vím proč. Několikrát jsem byl oklamán jejich akcemi a cenou, která se ovšem lišila až po pípnutí na pokladně. tentokrát to byl salám Junior, kde to bylo tak že cena za kus je 14,90,- a + k tomu 2+1 zdarma. Výsledek ovšem na pokladně byl 21,90 za kus a já koukám jak puk. Na téma vždyť to tam máte za 14,90,- Odpověď " CO prosím? " a to je vše. Nestalo se mě to tam poprvé a chtěl bych se zeptat jak je tohle vůbec možné, že si dovolí takto vědomě okrádat zákazníky.
Nenapadá mě jiné řešení než ČOI :-(
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.