Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56188Vyhrůžka na vymáhání částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2022, před 3 lety

Denisa Kubrychtová

Znění stížnosti

Již několikrát jsem rušila dodávání CBD na internetových stránkách.Přišel mi email s vyrozuměním a akceptováním mého požadavku. A teď mi přišla zpráva s vyhrůžkou na vymáhání. Co mám dělat? Děkuji za pomoc


Produkt

CBD olej


Požadované řešení

Nechci již dostávat žádné zprávy od firmy Stander s.p., ani žádné nabídky produktů, ani neobjednané zásilky. Děkuji za pochopení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2022 11:09, před 3 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či právě po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 11:19, před 3 lety

Spotřebitelka nám zaslala doplnění stížnosti. Stížnost tedy bude uzavřena s dosažením dohody.

Dobrý den Vážení,

má stížnost 56188 je již vyřešena. Hned jak jsem zadala stížnost do Vašeho formuláře, zkusila jsem zavolat na klientský servis a náhodou jsem se dovolala. Paní na telefonu byla velice příjemná a jimi vymahánou pohledávku zrušila, tím, že stornovala dle společnosti nezaplacenou fakturu.

Děkuji za pomoc, ale pravděpodobně již není za potřebí.

Přeji hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.