Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56193Nedodání zboží a především nekomunikace a neřešení požadavku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2022, před 3 lety

Petr Cvrkal

Znění stížnosti

Dne 30.12.2021 jsem si objednal zboží na eshopu. Zboží bylo firmou Lidl odesláno, ale nepodařilo se doručení, protože pracovníci České pošty mě vůbec při doručování nekontaktovali a opakovaně zboží nedoručili s tím, že nejsem doma. I přes řešení s Českou poštou došlo k vrácení zásilky (nebyli schopni ani zásilku nevrátit).
Ještě před vrácení zboží jsem kontaktoval linku Lidl a informoval je, že moje zásilka se neoprávněně vrací a žádám tedy její vrácení (nové odeslání) a řešení reklamace s ČP a to z toho důvodu, že zboží již NELZE znovu objednat - není v eshopu k dispozici.

- 20.1.2022 jsem volal na infolinku poprvé a informoval je o problému a zdůrazňoval, že je to chyba české pošty a že se jim balík vrací a zboží NELZE znovu objednat
- 26.1. jsem volal znovu - stále v řešení a žádný výsledek
- 24.2. jsem poslal mail na hotline@lidl.cz - reakce žádná nepřišla
- 4.3. jsem urgoval e-mail opět na hotline@lidl.cz a reakce přišla až 7.3. a vůbec neřešila můj problém

Společnost Lidl vůbec neřešila můj požadavek, přitom stačil jednoduchý hovor do distribučního centra, aby někdo balík po vrácení zachytil a poslal znovu, případně byla znovu vystavana faktura (peníze společnost vrátila).


Produkt

zboží přes eshop


Požadované řešení

dodání zboží, které nelze znovu objednat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 11:24, před 3 lety

Dle popisu je v uvedeném případě pravděpodobně chyba na straně České pošty. Vzhledem k tomu, že smlouvu s ní patrně uzavíral prodávající, obrátil se spotřebitel správně na prodávajícího s žádostí o reklamaci dodání. Prodávající měl následně reklamovat právě u přepravce, přičemž není známo, zda tak učinil.

Vzhledem k tomu, že zboží již není k dispozici a není jasné, zda je možné znovu odeslat vrácený balík, může spotřebitel odstoupit od smlouvy pro její nedodání a získat tak zpět své finanční prostředky. Dle emailu od společnosti, který nám spotřebitel poskytnul peníze byly vráceny.

Pokud by bylo možné zboží znovu odeslat (případně kdyby bylo dostupné na e-shopu), měl by spotřebitel nárok na nové dodání zboží. To by však dle popisu mohlo být nepřiměřené, neboť prodávající již zboží pravděpodobně nemá.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 12:13, před 3 lety

Dobrý den, pane Cvrkale. Mrzí nás, že Vám dopravce zásilku nedoručil na Vaši adresu. Z naší strany bylo zboží odesláno na adresu uvedenou v objednávce. V tomto případě již bylo zboží přijato jako vrácené, z technických důvodů nelze z naší strany zboží opětovně zaslat, byť bychom Vám rádi vyhověli.Rovněž jak uvádíte, zboží již není dostupné, což nás samozřejmě mrzí. Pro další informace Vám doporučujeme se obrátit na odpovědné kolegy prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435. Přejeme Vám hezký den. Společnost Lidl v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2022 12:37, před 3 lety


Petr Cvrkal

Můžete mi objasnit ty technické důvody ? Proč nelze poslat znovu balík?
Dále by mě zajímalo proč mi tedy 2 zaměstnanci lhali, že to budou řešit a také proč na další e-maily nikdo nereaguje ? Dále kde vrácené zboží skončilo, když mi ho nemůžete poslat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 13:04, před 3 lety

Dobrý den, pane Cvrkale, z důvodu velkého počtu objednávek není z technický důvodů možné dohledat Vaše zboží a následně ho odeslat opětovně. Máte-li o zboží stále zájem, je třeba si vytvořit novou objednávku, pokud je na našem e-shopu stále dostupné. Mrzí nás komplikace, které u Vaší objednávky nastaly. Přejeme hezky den. Společnost Lidl v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2022 13:51, před 3 lety


Petr Cvrkal

No vidím, že ani zde nereflektujete to, že zboží objednat nelze a ani se neobtěžujete zřejmě podívat na to o jaké zboží šlo a je vám tedy jedno, že zákazník díky chybě dopravce přijde o zboží.
Také vám zřejmě jednotlivý zákazník ani nestojí za omluvu nebo nějakou kompenzaci za to, že nejste schopni odeslat znovu balík a je to jen o vaší ochotě to řešit a do budoucna to změnit ať už přístup k zákazníkovi nebo k řešení jeho požadavku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 14:00, před 3 lety

Dobrý den, z naší strany již bylo vše zákazníkovi sděleno, prosím o uzavření, děkujeme. Přejeme hezký den. Společnost Lidl v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2022 12:58, před 3 lety

Stížnost uzavíráme bez dosažení smírného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.