Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#56195Odstoupení od smlouvy 14.1.2022

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2022, před 3 lety

Jarek Bláha

Znění stížnosti

Odeslal jsem výpověď smlouvy č.*** dne 14.1.2022 a odevzdal jsem zařízení 10.2.2022 v Brně Tesko a přišla mě emailem faktura na zúčtovací období 23.02.2022-22.03.2022 v plné výši za služby.Vše jsem poslal písemně na adresu společnosti Vodafonu,nic se neděje,zřejmě mě chtějí dát do neplatičů.Závěrem jsem poslal dopis doporučeně,kopie, odstoupení od smlouvy,předání zařízení a (podací lístek)z pošty.
Snažil jsem se dovolat na tel.linku,je ZBYTEČNÉ. Jaroslav Bláha.


Požadované řešení

Přehodnotit postup fakturace,když nemám Važe zřízení,jak můžu platit za službu,když nemám Vaše zařízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 10:23, před 3 lety

V uvedeném případě je nutno uvést, že mezi výpovědí smlouvy a odstoupením od smlouvy může být podstatný rozdíl.

V obou případech se jedná o jednostranné právní jednání vedoucí k zániku závazku - není tedy potřeba souhlas druhé strany (přestože je vhodné, aby strana potvrdila, že o skutečnosti byla informována). Podstatný rozdíl je ale v době, kdy dochází k zániku závazku. U odstoupení od smlouvy to zpravidla bývá ihned - spotřebitel tak nemusí po odstoupení nic dále platit (příp. jen uhradí dlužnou částku) a strany si vrátí, co si plnily.

Zde však půjde nejspíše o výpověď smlouvy, jak na začátku zmiňuje i spotřebitel. K té se zpravidla váže výpovědní doba - závazek pak nezaniká ihned, ale až po uplynutí této doby. Zároveň jsou v této době obě strany povinny si dále plnit. Spotřebitel tak musí nadále platit faktury a podnikatel mu musí poskytovat služby. Faktura za zúčtovací období 23. 2. 2022 - 22. 3. 2022 by tedy nemusela být omylem.

Nicméně vzhledem k tomu, že spotřebitel zařízení vrátil a pravděpodobně tak službu nemohl využívat, může po společnosti požadovat přiměřenou slevu služby. Jestliže ale výpovědní doba byla delší a spotřebitel zařízení odevzdal dříve než měl, nemusel by mít na tuto slevu (příp. odpuštění poplatku) právní nárok.

Spotřebiteli proto doporučujeme ověřit ve smlouvě, jak dlouho trvá výpovědní doba a případně částku rozporovat.

Vyúčtování je také možné reklamovat a to přímo u samotné společnosti (Vodafone).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2022 06:31, před 3 lety

Dobrý den, pane Bláho, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Pokud jste reklamaci již zaslal, kolegové Vám jistě co nejdříve odpoví, nejpozději v zákonné lhůtě 1 měsíce. Věřím, že se vše vyřeší k oboustranné spokojenosti. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2022 14:39, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2022 10:27, před 3 lety


Jarek Bláha

Hodnocení:

Komentář: Vše se vyjasnilo a jsem spokojen,jak s vyjádřením Vodfonu,děkuji Bláha