Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera 16.1.2015 jsem si na 3.pokus vyzvedla PC(firma CZC se 2x spletla a podávala mi informace, že si zboží mám vyzvednout, ale na pobočce jsem místo zboží obdržela omluvu, že to není pravda a teprve přijde)Včera jsme zboží skutečně zaplatili a vyzvedli, po zapojení jsme zjistili, že PC je zaheslované a není v továrním nastavení. řešení, které operátorka dnes dopoledne zjistila je, že máme zboží vrátit, ale byť jsme platili hotově musíme sepsat papíry a počkat až budeme na výplatním termínu firmy CZC pro vrácení částky anebo opět na naše náklady zabalit, vrátit,vyčkat až bude hotové, a na pátý pokus si zboží vyzvednout - opět na naše náklady. Faktura byla vystavena 6.1.2015, ale putováním po různých pobočkách se k nám dostalo až 16.1.2015 a to ještě v nepoužitelném stavu? Na dotaz, kdo je zodpovědný za obchodní transakce mi operátorka ověřila u třetí neznáme osoby, že nikdo, a jméno ani jiný kontakt mi nemůže sdělit=je to proti pravidlům společnosti.
je zákazník povinen hradit ze svých nákladu chyby dodavatele? jaký postup doporučujete? nemáme naši hotovost, vlastníme nezkontrolované zboží, které nelze použít, a navrácení částky ze zákona max. 14. dnů, ale u společnosti bez zodpovědných osob jsem teď v pozici "nevěřícího"
děkuji za pomoc
Martina Neubauer
České Budějovice
faktura č.115004016, PC ASUS ET2321 23",i5-4200U/8GB/1TB/GT740/W8, sériové číslo: ET2321INKH-B008Q
za korektní, považuji, aby zodpovědná osoba přijela a provedla instalaci továrního nastavení přímo zde v ČB, případně pokud je pouze na firemní adrese (Praha, Příbram)., aby nám byli hotově (předem vyčísleny) poté proplaceny náklady na cestu tam a zpět = my zboží naložíme, dovezeme v předem dohodnutém termínu, vyčkáme si na vyřízení a odvezeme si zpět v jeden den.
další možnost je dovoz plně funkčního zboží, které si na pobočce budeme moci rozbalit, odzkoušet a teprve poté odvést domů: výměna kus za kus
|
Tweet |
Prodávající odpovídá dle § 2161 občaského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Pokud zboží výše uvedené požadavky nesplňuje, v tomto případě se nedá používat bez dalšího odborného zásahu, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Je nutné u prodávajícího vytknout vadu a zboží prodávajícímu předat k posouzení oprávněnosti reklamace, případně s ním jinak naložit dle jeho pokynů. Vzniklou-li spotřebiteli v souvislosti s uplatněním oprávněně reklamace náklady, má právo na jejich úhradu.
Vzhledem k tomu, že se společnost CZC.cz s.r.o. k případu doposud nevyjádřila, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.