Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jezdím do Prahy spojem, který je v Čelákovicích v 5 40.Tento vlak má být v Praze na Masarykově nádraží v 6 12. Tento vlak má každý den zpoždění od 5 minut výš. Dnes 7. Března přijel v 6 20. Nikdo se neomluvil, proč po cestě vlak neustále stál a nebo jel krokem. Tramvaj mi ujede a čekám dalších. 10 minut.Kazdy den se vlak doslova courá.Za poslední měsíce nepřijel včas ani jedenkrát.Nekdy jezdím vlakem, který je v Čelákovicích v 5 10 .Tento vlak nemá nikdy zpoždění. Žádám, aby vlak z Čelákovic nevyjížděl v 5 40, ale dříve, Tím dodrží čas dojezdu.Eva Černa
Upravit jízdní řád,aby vlak přijel včas na nádraží.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.