Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jysk ve Vyškově nedodržuje zavírací dobu ! Minulý týden bylo 17:39 ,zboží z venku schované ,něco mezi dveřmi aby se nedalo projít. Viděla nás přijíždět a stejně zamkla s výrazem ať vypadneme. Jeli jsem 15 km a oni si zavřou skoro dvacet minut před!
Nehoraznost to se na mě nezlobte !
Žádám o nápravu ve zmíněném obchodě!
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.