Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56217Ztracení-nedoručení zásilky. Neoznačení štítkem 4323345948

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2022, před 3 lety

Irena Grassow

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4.3. ve 13:30 jsem na pobočce v Příbrami Trivas Engineering 261 odeslala zásilku. Nicméně její stav se ani dnes 8.3 nezměnil a v aplikaci se zobrazuje, že je stále přijata na podacím místě, kam jsem tedy dnes ráno volala. Bylo mi sděleno, že dle poslední evidence byla předána přepravci, který však zásilku neoznačil šťítkem. Nyní není nikde k dohledání. Obsahem balíčku byl dárek.

Číslo zásilky: 4323345948
Jsem s touto skutečností velmi znepokojena a služby Zásilkovny mě velmi zklamaly.

Prosím o vyrozumění.

S pozdravem

Grassow


Požadované řešení

Dohledání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 10:47, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 10:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.