Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
dne 4.3. ve 13:30 jsem na pobočce v Příbrami Trivas Engineering 261 odeslala zásilku. Nicméně její stav se ani dnes 8.3 nezměnil a v aplikaci se zobrazuje, že je stále přijata na podacím místě, kam jsem tedy dnes ráno volala. Bylo mi sděleno, že dle poslední evidence byla předána přepravci, který však zásilku neoznačil šťítkem. Nyní není nikde k dohledání. Obsahem balíčku byl dárek.
Číslo zásilky: 4323345948
Jsem s touto skutečností velmi znepokojena a služby Zásilkovny mě velmi zklamaly.
Prosím o vyrozumění.
S pozdravem
Grassow
Dohledání zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.