Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
25.02.22 jsem zaplatil 199,-kč za dodávku "Omega Marine forte +" a dodnes jsem nic neobdržel. Počkám do 15.03.22 a pak budu požadovat navrácení peněz !!!.
Ing. Poledna
PS. Bláhově jsem zadal trvalý příkaz na celý rok tak s tím něco udělejte.
Pol
Popsáno výše.
Okamžité zaslání zaplaceného zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Poledno,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost eviduje objednávku měsíčního zkušebního balení produktu OmegaMarine Forte+, ze dne 21.1.2022. Tato objednávka byla odeslána prostřednictvím našich webových stránek. Následně Vám, spolu s produktem, byla zaslána složenka pro úhradu poštovného a balného ve výši 49,- Kč. Od Vás nám však přišla úhrada ve výši 199,- Kč a následném telefonickém hovoru Vám bylo naší operátorkou chybně sděleno, že touto platbou bylo objednáno roční balení produktu. Za tyto nesprávné informace se velice omlouváme. Nyní je již vše v pořádku, roční balení, o které jste měl zájem bylo v pořádku objednáno a bude Vám doručeno v průběhu příštího týdne. Budete li chtít tento produkt hradit trvalým bankovním příkazem, při zadávání, prosím uveďte variabilní a specifický symbol, které naleznete na faktuře, která bude součástí Vašeho ročního balíčku.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.