Společnost


EZ Europe SE

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56236Platba zaplacena převodem, obchod nekomunikuje, zboží zatím nedodané

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2022, před 3 lety

Michal Frýba

Znění stížnosti

Na stránkách elektrozasoby.com jsem si vytvořil objednávku 6.3.2022 a přišel email, že objednávka je potrvzena a platební údaje.

Objednávka ID BFSYXLAJF - Čeká se na platbu

Vaše objednávka s označením BFSYXLAJF byla úspěšně zadána.

Částka: 4 463,28 Kč

Majitel účtu: SPASKA N. S.

Detaily účtu: 4032801003/0800

Sídlo banky: Ceska Bank, 110 00 Praha 1 - Česko (ElektroZásoby)

Platba byla provedena 7.3.2022 s kódem a stále nemám zprávu, že proběhla v pořádku.

ID Transkakce RBY8GPY62NZ

Platba byla zaúčtovaná

Nasledující den jsem zkusil kontaktovat, ale stále nemám žádnou odpověď.

Další zpráva byla, že bych rád stornoval objednávku a vrácení kupní ceny zpět na účet.

Stále žádná komunikace ze strany prodejce.


Produkt

Soundbar LG SN6Y


Požadované řešení

Storno mojí objednávky a vrácení částky na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 10:00, před 3 lety

Stížnost je duplicitní se stížností ID 56234 od stejného spotřebitele. Z uvedeného důvodu stížnost uzavíráme a nebudeme ji publikovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.