Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#56240Nedoručení doporučeného dopisu "Nemá schránky"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2022, před 3 lety

Martin Gunár

Znění stížnosti

Co si budem to, že pošťačky rádi kašlou na nějaké doručování a dělají si co se jim zachce je jedna věc, ale když vám přijde něco důležitého, což je vidno i z obálky a paní není ani schopná vám vložit výzvu s poučením do schránky a na doručenku zaškrtne, že bylo vloženo a po 10ti dnech pošta "učiní" další pokus o doručení, při čemž následuje vrácení Správnímu Orgánu ( na obálce zaškrtnuto nevracet, uložit na 10 dnů, takže v rozporu s tím co ČP úředník žádal.) a to měli ještě takovou drzost zapsat do doručenky "nemá schránku", takže rodinný dům, který má x let vrata do dvoru se schránkou co má dostatečně velkou díru, aby jí viděl člověk naproti ulice zmizí ze dne na den :D rok před i rok po neúspěšném doručení ( mimochodem úspěšném doručení výzvy ) dopisu z důvodu absence poštovní schránky..

Takže vám mockrát děkuji, že teď se musím hádat se Správním Orgánem, který nechce uznat vaší vinu a stále tuhle celou vaší frašku kladou za vinu mně, při čemž mi hrozí pokuta v desítkách tisích korun a to jen díky vaší neschopnosti

A autory odpovědí na této stránce bych chtěl požádat jak mám postupovat.. chci, aby česká pošta byla řádně potrestána včetně té pošťačky, jelikož toto není první a nejspíš ani poslední případ kdy se takto zachovají.. a požaduji po nich uhrazení škody, která mi díky nim vznikla


Produkt

Doporučený dopis od SO1, VÝZVA S POUČENÍM - VLOŽENA - - - > DOPIS VRÁCEN - - - > nemá schránku


Požadované řešení

Co jsem se díval tak zde to ČP stejnak řešit nechce .. ale pro případ, že by se ozvali přímo vám nebo scháněli můj email.. přikládám do reference svůj email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 10:24, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.