Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#56244Nedodání 1/2 objednávky, nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2022, před 3 lety

Martina Moravcová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 31.5.2021 jsem objednala 2 skříně, hrazeno online platbou ihned. Číslo objednávky je: ***. Jedna skříň byla skladem, ta byla dodána v říjnu. Druhá skříň (157-0412/002) měla být za 3-5 týdnů, ta dosud nebyla dodána. Poslala jsem již velké množství emailů, kdy mi stále chodí stejná odpověď. Před měsícem došla i informace o expedici zboží, ale rovněž se nic nestalo. Skříň je na internetu nabízena s dostupností skladem. Ráda bych buď obdržela skříň, anebo informaci o tom, že mi dodána nebude, a budou mi vráceny peníze.


Produkt

objednávka č. ***, objednáno online, Šatní skříň Multi - 203/215/61 (bílá)


Požadované řešení

Ráda bych buď obdržela objednanou skříň, anebo vrátit peníze, pokud již není dostupná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 15:30, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že společnost při dodání "za 3-5 týdnů" nedodala téměř 10 měsíců, domníváme se, že pro spotřebitelku může být vhodné od smlouvy odstoupit a požadovat své finanční prostředky zpět.

Odstoupení od smlouvy lze učinit na základě § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku, který umožňuje odstoupit ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Avšak logickým a eurokonformním výkladem lze odvodit, že je odstoupení od smlouvy možné i před samotným převzetím. V návaznosti na toto odstoupení pak prodávající musí vrátit finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení - tato povinnost vyplývá z § 1832 odst. 1 stejného zákona. Jestliže tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel může po výzvě požadovat i zákonné úroky z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2022 12:31, před 3 lety

Dobrý den,

se zákazníkem jsme se spojili a věc vyřešili.

Za případné komplikace se omlouváme.
Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2022 12:37, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.