Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 31.5.2021 jsem objednala 2 skříně, hrazeno online platbou ihned. Číslo objednávky je: ***. Jedna skříň byla skladem, ta byla dodána v říjnu. Druhá skříň (157-0412/002) měla být za 3-5 týdnů, ta dosud nebyla dodána. Poslala jsem již velké množství emailů, kdy mi stále chodí stejná odpověď. Před měsícem došla i informace o expedici zboží, ale rovněž se nic nestalo. Skříň je na internetu nabízena s dostupností skladem. Ráda bych buď obdržela skříň, anebo informaci o tom, že mi dodána nebude, a budou mi vráceny peníze.
objednávka č. ***, objednáno online, Šatní skříň Multi - 203/215/61 (bílá)
Ráda bych buď obdržela objednanou skříň, anebo vrátit peníze, pokud již není dostupná.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že společnost při dodání "za 3-5 týdnů" nedodala téměř 10 měsíců, domníváme se, že pro spotřebitelku může být vhodné od smlouvy odstoupit a požadovat své finanční prostředky zpět.
Odstoupení od smlouvy lze učinit na základě § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku, který umožňuje odstoupit ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Avšak logickým a eurokonformním výkladem lze odvodit, že je odstoupení od smlouvy možné i před samotným převzetím. V návaznosti na toto odstoupení pak prodávající musí vrátit finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení - tato povinnost vyplývá z § 1832 odst. 1 stejného zákona. Jestliže tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel může po výzvě požadovat i zákonné úroky z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákazníkem jsme se spojili a věc vyřešili.
Za případné komplikace se omlouváme.
Děkujeme.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost uzavíráme s dosažením dohody.