Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, jen bych se chtěla zeptat jak postupovat v případě nalezení "cizího předmětu " v koupené konzerve : výrobce je kaufland. Tohle by se opravdu stávat nemělo
Účtenku jsem bohužel vyhodila, ale takový produkt, kde je očividne pochybení v hygienických podmínkách by neměl být v prodeji.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá běžné kvalitě, lze jej reklamovat. To lze učinit na jakékoliv prodejně prodávajícího. K reklamaci je vhodná, ale nikoliv nutná účtenka. Spotřebitel musí prokázat, že k nákupu došlo u daného prodejce - mimo účtenku lze využít výpis z účtu apod. (např. u privátních značek často není potřeba žádný doklad).
Dále se může spotřebitel obrátit na inspekční orgán. Z popisu není patrné, o jakou konzervu se jednalo, nicméně je pravděpodobné, že příslušným orgánem bude Státní zemědělská a potravinářská inspekce. U té lze podat podnět i pomocí internetového formuláře na jejich stránkách: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.