Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#56249Nekvalitní výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2022, před 3 lety

Andrea Šigutova

Znění stížnosti

Dobrý den, jen bych se chtěla zeptat jak postupovat v případě nalezení "cizího předmětu " v koupené konzerve : výrobce je kaufland. Tohle by se opravdu stávat nemělo


Požadované řešení

Účtenku jsem bohužel vyhodila, ale takový produkt, kde je očividne pochybení v hygienických podmínkách by neměl být v prodeji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 11:42, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá běžné kvalitě, lze jej reklamovat. To lze učinit na jakékoliv prodejně prodávajícího. K reklamaci je vhodná, ale nikoliv nutná účtenka. Spotřebitel musí prokázat, že k nákupu došlo u daného prodejce - mimo účtenku lze využít výpis z účtu apod. (např. u privátních značek často není potřeba žádný doklad).

Dále se může spotřebitel obrátit na inspekční orgán. Z popisu není patrné, o jakou konzervu se jednalo, nicméně je pravděpodobné, že příslušným orgánem bude Státní zemědělská a potravinářská inspekce. U té lze podat podnět i pomocí internetového formuláře na jejich stránkách: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2022 15:05, před 3 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 16:12, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2022 23:46, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.