Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Obdržela jsem SMS, že mám společnosti Stander sp.z o.o uhradit částku 399,- Kč. Žádné zboží jsem neobdržela. Zkouším se dovolat na zákaznickou linku, ale nikdo to nezvedá.
Nemám žádné podrobnosti o produktu, když jsem nic neobdržela.
Chtěla bych vědět co jsem si dle společnosti měla objednat.
|
Tweet |
Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno. Dle popisu by společnost neměla být schopná doložit ani existenci objednávky. Zároveň by byla společnost nucena prokázat existenci smluvní pokuty (tedy sankce) za neuhrazení částky. Jestliže si je spotřebitel jistý tím, že smlouva uzavřena nebyla, patrně nebude mít společnost právo na žádné plnění a tedy ani smluvní pokutu.
Spotřebitel může dále kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., (nejlépe doporučeně s dodejkou) na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a existenci dluhu rozporovat. Vzhledem k popisu a množícím se stížnostem, se domníváme, že to ale nebude nutné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.