Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56256Vymáhání platby za vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2022, před 3 lety

Hana Doležalová

Znění stížnosti

Bylo nám zasláno neobjednané zboží od firmy Stander, které jsme nepožadovali dodávat a i přesto nám byla odeslána další zásilka, kterou jsme firmě Stander vrátili. Dnešního dne jsem obdrželi upomínku, že za vrácené zboží máme zaplatit částku 999,-Kč.
Z výše uvedených důvodů odmítáme tuto částku zaplatit.
Dále je nám vyhrožováno penalizací.


Produkt

vitamínové doplňky


Požadované řešení

Za navrácené zboží nezasílat další zboží a nepožadovat platbu za vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 16:33, před 3 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

U uvedeného zboží záleží, zda bylo předmětem smlouvy, či nikoliv. Přestože o tom spotřebitel neví, mohlo se jednat o smlouvu s opakovaným plněním - spotřebitel by poté byl povinen zaplatit určitou částku.

Pokud by se však jednalo o neobjednané plnění, nebyl by spotřebitel povinen nic hradit. Zboží by ani nemusel zasílat zpět, je však možné, že by po něm byla požadována součinnost, aby si prodávající mohl zboží vyzvednout.

Zmíněnou penalizací by mohla být smluvní pokuta - zde opět záleží na znění smlouvy. Jestliže byla smluvní pokuta sjednána, je možné, že na ni prodávající bude mít nárok (samozřejmě v případě, že spotřebitel smlouvu poruší).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 11:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.