Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56257Vymáhání peněz za neobjednané a nedodané zboží - jaké?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2022, před 3 lety

Dagmar Toulová

Znění stížnosti

Dnes přišla Info SMS, že společnost Stander doposud neobdržela platbu za své zboží, a nebude-li částka 299,-Kč zaplacena do 5 dnů, bude ještě připočtena částka 59,-Kč za vymáhání. Nic jsem si neobjednala, ani jsem tím pádem žádné zboží neobdržela. Je to výhrůžná SMS. Na telefonním čísle, které je uvedeno jako servisní služba - 227 191 219 - není vyzváněcí tón.

Dagmar Toulová


Produkt

žádné


Požadované řešení

Nic jsem neobjednala, nic jsem neobdržela, nic platit nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 16:36, před 3 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno. Dle popisu by společnost neměla být schopná doložit ani existenci objednávky. Zároveň by byla společnost nucena prokázat existenci smluvní pokuty (tedy sankce) za neuhrazení částky. Jestliže si je spotřebitel jistý tím, že smlouva uzavřena nebyla, patrně nebude mít společnost právo na žádné plnění a tedy ani smluvní pokutu.

Spotřebitel může dále kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., (nejlépe doporučeně s dodejkou) na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a existenci dluhu rozporovat. Vzhledem k popisu a množícím se stížnostem, se domníváme, že to ale nebude nutné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2022 17:45, před 3 lety

Spotřebitelka nás informovala, že případ již byl se společností vyřešen. Stížnost tedy bude uzavřena s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.