Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
1 : nemohu se dovolat na udané telefonní číslo 227 191 219 -hluché, abych zrušila další zásilky
2 : on-line zákaznický servis www.helpstander.eu je sice udaný, ale na mé zásilce chybí požadované zákaznické číslo a heslo, takže se to nedá řešit
3 : přišla mi SMS, abych zaplatila 399kč místo 199kč, v dodacím listu je tučnými písmeny napsáno 199kč
4 : moje zásilka bude uhrazena 14.3.2022, datum splatnosti je 16.3.2022
doplněk stravy Omega3 + Vitamin
nechci další zasílání uvedeného produktu / Omega3 + Vitamin /
zrušit vymáhaní pohledávky na částku 399kč , která mi nepatří a kterou jsem ani nedostala
|
Tweet |
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po právě telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět, zde rovněž může rozporovat výši požadované pohledávky.
Spotřebitel dále může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.