Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5627Výpověď poskytované služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2015, před 10 lety

Eva Tobišková

Znění stížnosti

Podala jsem výpověď ze smlouvy o poskytnutí služeb 6.1.2015.
Následující týden tj.14.1.2015 už mi byla pravděpodobně karta č.42008894844 zablokována, neboť na obrazovce i po aktualizaci nových parametrů programů, vyskakuje heslo "nemáte oprávnění sledovat tento kanál". Podle všeobecných podmínek bod 8.4. případně bod 8.5. výpovědní lhůta počíná od 1. následujícího měsíce od doručení výpovědi. Nechápu proto, proč jste mi kartu zablokovali a já nemohu využívat službu, kterou řádně platím. Pokud bych stížnost řešila soudně, určitě bych uspěla.
Žádám Vás, abyste okamžitě zprovoznili službu podle všeobecných podmínek.
Eva Tobišková


Požadované řešení

Zprovoznit službu podle všeobecných podmínek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 16:34, před 10 lety

Společnost je povinná poskytovat služby ve sjednané nebo stanovené kvalitě po dobu trvání platnosti smlouvy. Doporučujeme spotřebitelce, aby uplatnila reklamaci služby a požadovala slevu odpovídající době, kdy nemohla služby využívat.

Reklamaci na poskytovanou službu je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2015 10:02, před 10 lety

Zákaznici bylo dne 21.1.2015 zasláno písemné vysvětlení z jakého důvodu byly služby ukončeny ke dni 31.12.2014.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2015 10:49, před 10 lety


Eva Tobišková

Od společnosti Skylink jsem skutečně dostala písemné vyjádření o ukončení služby ke dni 31.12.2014, i když výpověď jsem podala až 6.1.2015. Důvod byl ten, že moje původní smlouva se společností T-Mobile byla automaticky obnovena 17.12.2014 a abych prý nemusela platit sankci za předčasné ukončení, vyšli mi vstříc a ukončili smlouvu k 31.12.2014. Když jsem ale do Skylinku volala a dotazovala se na možnost výpovědi, tato skutečnost mi sdělena nebyla. Asi bych pravděpodobně smlouvu nechala doběhnout do 17.12.2015.
Nyní už to řešit nebudu a s touto společností tímto ukončuji spolupráci. Již nemám důvěru. Pokud přebírají klienty od jiného provozovatele, měli by jim umět dát správné informace.
Eva Tobišková
(přikládám vajádření Skylinku)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.