Společnost


NIKIDO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56279Zničení zařízení z důvodu špatné montáže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2022, před 3 lety

Libor Ptáček

Znění stížnosti

Koupili jsme si masážní box i s montáží. Box přišel, technici odborně namontovali. Následně se objevovala voda v koupelně. Zjistili jsme, že to bylo způsobeno nekvalitní montáží. Voda unikala z boxu a furta vedle boxu se nasákla vodou (nafoukla se). Firma neodstranila všechny vady ani nedodržela zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace. Odstoupili jsme od smlouvy. Firma nám vrátila peníze, ale my požadujeme náhradu škody, kterou nám způsobili. Firma se brání, že jsme si škodu způsobili sami, což není pravda. Způsobili ji technici špatnou montáží.


Produkt

Masážní sprchový box - Sprchový box 7080-B 80x80x215


Požadované řešení

Náhrada škody. Výměna futer a dveří, protože samotná fitra (stejná) se již nevyrábí vč. výměny. Nebo náhradu škody finančním vypořádáním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 13:56, před 3 lety

Přestože odstoupením od smlouvy závazek zaniká, nezbavuje to druhou stranu povinnosti náhrady škody. Spotřebitel však musí dokázat, že byla montáž vadná a způsobila tak škodu. Vzhledem k tomu, že společnost tento nárok na náhradu škody neuznává, považujeme za vhodné, aby spotřebitel kontaktoval soudního znalce, který vypracuje posudek. S tím pak může spotřebitel opět kontaktovat společnost a v případě, že by ani tak společnost k náhradě škody nepřistoupila, měl by v ruce lepší důkazní břemeno v případě soudního sporu. Náklady na soudního znalce navíc lze požadovat jako účelně vynaložené náklady pro dosažení náhrady škody - společnost by tak byla nucena znalecký posudek uhradit.

Forma náhrady škody je pak na domluvě stran (je tedy možná požadovaná oprava, výměna, ale také připadá v úvahu finanční kompenzace).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 11:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.