Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupili jsme si masážní box i s montáží. Box přišel, technici odborně namontovali. Následně se objevovala voda v koupelně. Zjistili jsme, že to bylo způsobeno nekvalitní montáží. Voda unikala z boxu a furta vedle boxu se nasákla vodou (nafoukla se). Firma neodstranila všechny vady ani nedodržela zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace. Odstoupili jsme od smlouvy. Firma nám vrátila peníze, ale my požadujeme náhradu škody, kterou nám způsobili. Firma se brání, že jsme si škodu způsobili sami, což není pravda. Způsobili ji technici špatnou montáží.
Masážní sprchový box - Sprchový box 7080-B 80x80x215
Náhrada škody. Výměna futer a dveří, protože samotná fitra (stejná) se již nevyrábí vč. výměny. Nebo náhradu škody finančním vypořádáním.
|
Tweet |
Přestože odstoupením od smlouvy závazek zaniká, nezbavuje to druhou stranu povinnosti náhrady škody. Spotřebitel však musí dokázat, že byla montáž vadná a způsobila tak škodu. Vzhledem k tomu, že společnost tento nárok na náhradu škody neuznává, považujeme za vhodné, aby spotřebitel kontaktoval soudního znalce, který vypracuje posudek. S tím pak může spotřebitel opět kontaktovat společnost a v případě, že by ani tak společnost k náhradě škody nepřistoupila, měl by v ruce lepší důkazní břemeno v případě soudního sporu. Náklady na soudního znalce navíc lze požadovat jako účelně vynaložené náklady pro dosažení náhrady škody - společnost by tak byla nucena znalecký posudek uhradit.
Forma náhrady škody je pak na domluvě stran (je tedy možná požadovaná oprava, výměna, ale také připadá v úvahu finanční kompenzace).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.