Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,stížnost píšu protože jsem chtěl ukončit svůj profil a členství a zbavit se svých poplatků na měsíc a pod..
I když mi přišlo vyjádření od seznamky že jsem své poplatky stihl včas ukončit tak mi byly naúčtovány,prosím o deaktivaci mého účtu a deaktivaci členství a všech poplatků,chci úplně zrušit můj profil a nic neplatit.
Zhave noci seznamka
Deaktivovat můj účet na žhavé noci a vrátít všechny mé peníze.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek služby dochází k automatické prolongaci a pro vypovězení služby je nutné, aby k výpovědi došlo před koncem upisovacího období, které již spotřebitel uhradil. Pro ukončení členství doporučuje společnost využít "Nápovědu", která se zobrazí po přihlášení do služby. Službu však lze podle bodu 8 písm. B obchodních podmínek vypovědět i pomocí sekce "Můj účet" na webové stránce, jejíž je spotřebitel členem. Poté by se měl zobrazit odkaz vedoucí k odebrání účtu.
Dalším způsobem je oznámení vůle zrušit členství pomocí e-mailu či telefonu. Telefonní linka je dostupná pod číslem +420 228 883 554, e-mailová adresa je support@jenomsex.cz. Do e-mailu je nutné uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailová adresa).
Poslední možností zrušení je výpověď poštou na adresu Office 4, 10/F., Kwan Chart Tower, No. 6 Tonnochy Road, Wanchai, Hong Kong.
Ukončit závazek je možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.
Spotřebitel dále může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Protože se nejedná o společnost v ČR, ale ani EU, není možné mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, ani Evropském spotřebitelském centru. Bylo by nutné kontaktovat dozorový orgán v zemi podnikatele - tedy v Číně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.