Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5629Servisní poplatek - rozdílná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2015, před 10 lety

Radim Novotný

Znění stížnosti

V květnu loňského roku poslali písemně upozornění na blížící se konec platnosti servisního poplatku za satelit. Je zde přímo napsáno - Pokud se rozhodnete pro úhradu Servisního poplatku použijte platební údaje: Částka: 489 Kč (resp. 768 Kč pro úhradu na 24 měsíců) Zaplatila jsem přes bankomat částku 768 Kč, takže platnost servisního poplatku měla být prodloužena až do 6/2016. Mám dvě Skylink karty, obě byly placeny v rozmezí jednoho měsíce (květen a červen) stejnou částkou tzn. 768 Kč na dva roky. Květnová karta má prodlouženou platnost jak má mít na dva roky. Druhá červnová však má platnost prodlouženou pouze do 2/2016. Telefonicky jsem ověřil na lince Skylinku tuto chybu a zde mi paní uvedla, že od 1.2.2014 zvedli dvouletý poplatek na 899 Kč, z tohoto důvodu údajně došlo k úpravě počtu měsíců dle zaplacené částky 768 Kč. Když jsem operoval s tím, jak je možné, pokud došlo ke změně již od 2/2014, že mi poštou přišla nabídka na 768 Kč a ještě k tomu u květnové karty to bez problému prodloužili na udávané 2 roky a u červnové ne bylo mi řečeno, že neví a že mi zavolají zpět. Posléze paní volala a vysvětlení znělo, že to sice vešlo v platnost od 2/2014, ale "systém" původní platby toleroval až do konce května a od června již nikoliv. To bylo vše co mi k tomu řekli a víc se se mnou nebavili


Produkt

Servisní poplatek Skylink karta číslo 42675335741 typ karty Irdeto, datum registrace 14.6.2012, datum splatnosti servisního poplatku 14.6.2014. Platba servisního poplatku v částce 768 Kč proběhla 5.6.2014 v 9:15:48 přes bankomat ČS (Karta, která byla placena v květnu má číslo 2011660836 byla placena 5.5.2014 v 8:44:18 z bankomatu ČS a ta je v pořádku prodloužena až do května 2016)


Požadované řešení

Reakce by měla být taková, že Skylink karta číslo 42675335741 by měla být prodloužena na základě částky kterou oni sami uvedli na upozornění o dva roky tzn. do 14.6.2016 a ne jak je nyní pouze do února 2016.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 12:26, před 10 lety

V tomto případě byla spotřebiteli učiněna nabídka za stanovených podmínek. Vzhledem k tomu, že se jednalo o individuální nabídku určenou konkrétnímu spotřebiteli a pokud ji spotřebitel ve stanovené lhůtě přijal (případně v době přiměřené vzhledem k obsahu nabídky), má takové ujednání přednost před zněním obchodních podmínek a platnost servisního poplatku by měla být prodloužena v souladu se zněním nabídky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 13:56, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.