Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V květnu loňského roku poslali písemně upozornění na blížící se konec platnosti servisního poplatku za satelit. Je zde přímo napsáno - Pokud se rozhodnete pro úhradu Servisního poplatku použijte platební údaje: Částka: 489 Kč (resp. 768 Kč pro úhradu na 24 měsíců) Zaplatila jsem přes bankomat částku 768 Kč, takže platnost servisního poplatku měla být prodloužena až do 6/2016. Mám dvě Skylink karty, obě byly placeny v rozmezí jednoho měsíce (květen a červen) stejnou částkou tzn. 768 Kč na dva roky. Květnová karta má prodlouženou platnost jak má mít na dva roky. Druhá červnová však má platnost prodlouženou pouze do 2/2016. Telefonicky jsem ověřil na lince Skylinku tuto chybu a zde mi paní uvedla, že od 1.2.2014 zvedli dvouletý poplatek na 899 Kč, z tohoto důvodu údajně došlo k úpravě počtu měsíců dle zaplacené částky 768 Kč. Když jsem operoval s tím, jak je možné, pokud došlo ke změně již od 2/2014, že mi poštou přišla nabídka na 768 Kč a ještě k tomu u květnové karty to bez problému prodloužili na udávané 2 roky a u červnové ne bylo mi řečeno, že neví a že mi zavolají zpět. Posléze paní volala a vysvětlení znělo, že to sice vešlo v platnost od 2/2014, ale "systém" původní platby toleroval až do konce května a od června již nikoliv. To bylo vše co mi k tomu řekli a víc se se mnou nebavili
Servisní poplatek Skylink karta číslo 42675335741 typ karty Irdeto, datum registrace 14.6.2012, datum splatnosti servisního poplatku 14.6.2014. Platba servisního poplatku v částce 768 Kč proběhla 5.6.2014 v 9:15:48 přes bankomat ČS (Karta, která byla placena v květnu má číslo 2011660836 byla placena 5.5.2014 v 8:44:18 z bankomatu ČS a ta je v pořádku prodloužena až do května 2016)
Reakce by měla být taková, že Skylink karta číslo 42675335741 by měla být prodloužena na základě částky kterou oni sami uvedli na upozornění o dva roky tzn. do 14.6.2016 a ne jak je nyní pouze do února 2016.
|
Tweet |
V tomto případě byla spotřebiteli učiněna nabídka za stanovených podmínek. Vzhledem k tomu, že se jednalo o individuální nabídku určenou konkrétnímu spotřebiteli a pokud ji spotřebitel ve stanovené lhůtě přijal (případně v době přiměřené vzhledem k obsahu nabídky), má takové ujednání přednost před zněním obchodních podmínek a platnost servisního poplatku by měla být prodloužena v souladu se zněním nabídky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.