Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5630Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2015, před 10 lety

František Martan

Znění stížnosti

Ač je v letáku v nabídce zboží, které ale ve skutečnosti pak na prodejně není !! Protože se nejedná o první případ, ale u řetězce KAUFLAND je toto jednání standard. Na tento problém jsem již několikrát upozorňoval a stejně se nic neděje. Pouze se vymění ředitel a je vyřešeno. Zboží, které je na letáku prostě není !! Já to považuji za klamání spotřebitele a měl by už někdo konečně s tím něco udělat. U pokladny pak slyším " je vše v pořádku"?, jak může být, když jsem nedostal to, pro co jsem jel. Pak člověka dorazí ty "keci" jste tady správně. Prostě nejsem, nedostal jsem to, co bylo nabízeno.
Doufám, že do budoucna, když se něco objeví v letáku, že to na prodejně bude. V tom si vezměte příklad z ALBERTA, tak když jedu pro zboží, které nabízí, tak tam je !!!!!


Produkt

v nabídce byla lékarnička a tu jsem viděl jen na letáku, dále bylo např. na neděli hroznové víno, bohužel v neděli odpoledne prostě ne a to je neustále


Požadované řešení

Včasné doplňování především zboží v akci a nebo nedávat zboží, které nejste schopni zajistit do nabídky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 16:49, před 10 lety

Takové jednání by mohlo naplnit znaky tzv. vábivé reklamy, kterou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. V tomto případě je možné podat podnět krajskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí a za zjištěné porušení zákona o ochraně spotřebitele může uložit prodávajícímu pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2015 09:28, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:08, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že nám spotřebitel již nesdělil, zda se se společností pokusil spojit a problém vyřešit, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.