Společnost


Schlieger, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56309Nesprávné zapojení fve a neochota firmy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2022, před 3 lety

Jiří Pišl

Znění stížnosti

Dobrý den. Moje zkušenosti s touto firmou jsou tak výtečné, že už NIKDY. Po roce od podepsání smlouvy, je FVE nefunkční, nepřipojená a dotace v nedohlednu. No, jak by mohlo fungovat, když už vše třikrát přepojovali, montovali a demontovali a dokonce i po revizi byl systém nefunkční?? Jak je toto možné?? Veškeré dokumenty k panelům, střídači a bateriím mi nikdo i po několika urgencích nedodal a o projektové dokumentaci ani nemluvě. Na SFŽP s nimi mají také špatné zkušenosti, jsou v hledáčku policie, ale mají několik spokojených


Produkt

Montáž fve s bateriemi, připojení k síti, vyřízení dotace


Požadované řešení

Jsem pro vrácení celé zálohy ( tato zkušenost mě stála už dost peněz a nervů) a ať si firma systém odveze. Odpojení fve v rozvaděči, bych nechal na jiných odbornících. Na těch co mají 50 vyhlášku a umí česky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2022 14:49, před 3 lety

Pokud provedené dílo neodpovídá uzavřené smlouvě o dílo, pak je vadné. Zhotovitel je povinen realizovat předmět díla v souladu s uzavřenou smlouvou, a to řádně a ve sjednané době.

Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let. Není-li možné vady odstranit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Reklamaci vad díla doporučujeme spotřebiteli uplatnit prokazatelně písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou, či si nechat potvrdit jeho převzetí při osobním předání, pro případ budoucího sporu.

Zhotovitel je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 kalendářních dní od jejího uplatnění, pokud se se spotřebitelem nedohodl na delší době. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když zhotovitel o tom vyrozumí spotřebitele. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, způsobu vyřízení, včetně odůvodnění případného zamítavého stanoviska, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Pokud zhotovitel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Zhotovitel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli cenu díla (poskytnutou zálohu).

Odstoupit od smlouvy je možné i tehdy, jestliže se na díle opětovně vyskytla stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení od smlouvy.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 12:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.