Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Jsem několikaletá pravidelna zákaznice a odebiram přes itesco dovoz domů.Posledni dobou jsem neskutečně rozčilená na tuto službu.Už po druhe mi nasypaly mrkev,citrony, žampiony a cibuli do ruky.Po ohrazeni se mi bylo řečeno,ze si mam zaplatit tašky,ale driv jsem to dělala,ale za dovoz dávám každý týden dost a nebudu di platit ještě tašky které jsou na nic.Přitom každá čokoláda, přesnídávka a jine drobné zboží je v sáčku, to nechápu.Pak mi take přišlo hroznové víno zabalene v sáčku, takže jsem ho nekontrolovala a po vybalení bylo cele shnile.Dále zboží které je v letaku zvýhodněné club kartou mi počítají za plnou cenu.Musím jo pak vracet.Body před Vánoci taky nemůžeme uplatnit v itescu protože to tam nefunguje.Pritom v Pardubicích Tesco nemáme.Odebiram zboží cca osm let kazdy tyden i moje matka a kdybych měla na výběr,tak uz si od od Tesca neobjednam.Vubec si neváží si neváží stálých zákazníků!
Itesco dovoz domů
Zlepšení kvality a služeb pro zskazniky
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě (resp. zboží nemělo požadovanou kvalitu, případně kvalitu odpovídající účelu), může zákazník využít reklamace zboží/služeb. V uvedeném případě je dopravcem i prodejcem stejná společnost, tudíž by zde s reklamací neměl být problém.
Vhodným nárokem může být náhradní dodání (pokud o něj ještě má spotřebitel zájem), případně přiměřená sleva.
S ohledem na to, že služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli a je založena na dobrovolnosti, doporučujeme kontaktovat společnost i napřímo. Dle internetových stránek prodávajícího (https://itesco.cz/kontakty/) je vhodné při online nákupech kontaktovat telefonickou linku na čísle 800 222 555 (v době 8-23h), případně lze společnost kontaktovat na emailové adrese info@itesco.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.