Společnost


W3 Business STQ 2017 S.L.U.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56312nerespektování smluvních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2022, před 3 lety

Ivan Trna

Znění stížnosti

Při brouzdání na internetu jsem 4.3.2022 hloupě zaplatil 0,5 euro této společnosti, která udává, že do 5 minut lokalisuje telefon. Byl to omyl, který jsem vypustil z hlavy a došlý mail, aniž jsem ho četl, jsem vymazal. 7.3.2022, za 3 dny, jsem zjistil, že mi z účtu touto společnosti bylo staženo 49,99 euro. Bohužel až pak jsem přečetl smluvní podmínky, podle kterých jsem se zavázal každý měsíc platit 49,99 euro. Smlouvu jsem 9.3.2022 zrušil, společnost mi poslala potvrzující mail zrušení smlouvy, ale odm ítla vrátit zaplacenou částku. Ve smlouvě mají: V každém případě, pokud smlouvu uzavřete, odpovídající částka vám bude fakturována po počátečním období odkladu, ale v případě, že nezašlete žádnou zprávu, můžete požádat o úplné vrácení zaplacené částky, pokud o ni požádáte do 14 dnů od uzavření smlouvy. Já jsem žádnou službu od společnosti nežádal a od uzavření smlouvy neuběhl ani týden, proto jsem předpokládal, že peníze vrátí. Odepsali mi: Ahoj,

Dobrý den, potvrzujeme, že váš účet byl úspěšně uzavřen a všechny vaše údaje byly smazány.

Pokud jde o refundaci, protože se jedná o digitální aktiva, nemůžeme refundovat.

Pro další konzultace nás neváhejte kontaktovat.
Omlouvám se, že přidělávám práci a děkuji za pomoc, pokud půjde. Ivan Trna, MUDr


Produkt

Vyhledávání telefonu


Požadované řešení

Půjde peníze získat zpět?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 11:30, před 3 lety

Podnikatel je povinen informovat spotřebitele o ceně a dalších podmínkách služby, kterou nabízí. Spotřebitel je povinen platit pouze za službu, kterou si prokazatelně objednal - důkazní břemeno ohledně objednání leží na podnikateli. Ten tedy musí prokázat, že si spotřebitel službu objednal.

Podle stránek, kterou uvedl spotřebitel (locating.mobi) jde o službu k lokalizaci mobilního telefonu. Na stránkách se lze snadno prokliknout k ceníku (https://locating.mobi/pricing), kde je uvedena zkušební doba jednoho dne za 0,50 EUR a po 24 hodinách obnova na "balíček" za 49,99 EUR/měsíc. Toto prodloužení lze podle informací u ceníku zrušit.

Možnost zrušení během zkušebních 24 hodin je uvedena i v obchodních podmínkách (https://locating.mobi/terms) v bodě 14. Zde je také uvedena nemožnost odstoupení od smlouvy (což je u podobných služeb běžné a v souladu se zákonem), nicméně je zde možnost zrušení výpovědí - dokonce bez dalších poplatků.

Domníváme se, že spotřebitel službu uzavřel a společnost tedy měla právo účtovat si zmíněné poplatky. Zároveň se domníváme, že již došlo ke zrušení služby (to lze učinit například zde: https://locating.mobi/cc). Spotřebitel tak již závazek ukončil a není povinen nadále platit, avšak domníváme se, že na vrácení částky nemá nárok, neboť smlouvu pravděpodobně uzavřel a podnikatel, dle našeho názoru, na svých stránkách dostatečně informuje o ceně služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.