Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56315Neoprávněná výzva k proplacení faktury 399,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2022, před 3 lety

Markéta Sedelmayerová

Znění stížnosti

Obdržela jsem SMS, abych zaplatila 399,- na č.ú: 200008429/3060, VS: 19809334. Platbu jsem provedla, protože jsem se domnívala, že asi neprošla platba za pouzdro na movil, které jsem pořizovala před týdnem. To byl omyl. Také mě nenapadlo, že by v této době, kdy všichni posíláme z našich nevelkých úspor podpory směrem k Ukrajině, někdo podvodným způsobem žádal neoprávněné platby. Prosím, aby mi částka byla okamžitě vrácena, v opačném případě se obrátím na českou obchodní inspekci. Také pracuji v České televizi a nechám o podvodných způsobech natočit reportáž.
Děkuji za pochopení.


Produkt

Nic jsem neobjednávala ani nic neobdržela


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky stejně, jak jste ji obdrželi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2022 09:48, před 3 lety

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jestliže si je spotřebitel jistý tím, že smlouva uzavřena nebyla, patrně nebude mít společnost právo na žádné plnění.

Spotřebitel může dále kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., (nejlépe doporučeně s dodejkou) na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a existenci dluhu rozporovat.

Spotřebitel dále může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 11:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.