Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Parfém sice dorazil, ale vůbec vůní neodpovídá tomu co jsem si objednala. Parfém voní jak po naftalínu.V balíčku není ani faktura, ani kontakt na případnou reklamaci. Vůbec tuto firmu NEDOPORUČUJI.
S pozdravem Šináglova
Vrácení hotovosti
|
Tweet |
a) Padělek jako vada věci
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná a spotřebitel ji může reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jestliže byla daná kupní uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž, vedle již zmíněné reklamace, využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
b) Padělání věci jako trestný čin
Pokud prodej padělaných výrobků, představuje běžnou praktiku společnosti, mohlo by se jednat o trestný čin podvodu. V takovém případě, by bylo možné podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.