Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#56323Nefunkční HD PVR boxy - hlášeno Centru péče 21.2.2022 - přiděleno č. 1130807

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2022, před 3 lety

Marie Hofreitrová

Znění stížnosti

25 let jsem u UPC, nyní Vodafonu (č. smlouvy 3994000). Z důvodu závady na vašich zařízeních nemohu již 18 dnů sledovat kabelovku, za kterou vám solím. Po 8 dnech nebyla závada odstraněna - kontakt s Centrem péče přinesl č. 1153342 a příslib, že to do 4 dnů vyřeší. Ale závada trvá. Včera, 10.3.2022 jsem opět kontaktovala Centrum péče - výsledek č. 1159636 a že se do 8 dnů uvidí. O všech svých krocích jsem průběžně informovala vašeho obchodního zástupce P.P. Současně jednám se vstřícným O2 - V případě, že závadu ihned neodstraníte, odstupuji od smlouvy s vámi a požaduji, abyste si odstranili sakypaky (myšleno vaše nefunkční zařízení), jinak ho budu muset nechat odklidit na vaše náklady. Děkuji ! Marie Hofreitrová


Požadované řešení

25 let jsem u UPC, nyní Vodafonu (č. smlouvy 3994000). Z důvodu závady na vašich zařízeních nemohu již 18 dnů sledovat kabelovku, za kterou vám solím. Po 8 dnech nebyla závada odstraněna - kontakt s Centrem péče přinesl č. 1153342 a příslib, že to do 4 dnů vyřeší. Ale závada trvá. Včera, 10.3.2022 jsem opět kontaktovala Centrum péče - výsledek č. 1159636 a že se do 8 dnů uvidí. O všech svých krocích jsem průběžně informovala vašeho obchodního zástupce Pavla Procházku. Současně jednám se vstřícným O2 - V případě, že závadu ihned neodstraníte, odstupuji od smlouvy s vámi a požaduji, abyste si odstranili sakypaky (myšleno vaše nefunkční zařízení), jinak ho budu muset nechat odklidit na vaše náklady. Děkuji ! Marie Hofreitrová, Jáchymovská 271, Liberec - č. rodné 445303/051


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2022 14:06, před 3 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2022 08:26, před 3 lety

Dobrý den, paní Hofreitrová, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.3.2022 10:16, před 3 lety


Marie Hofreitrová

Hodnocení:

Komentář: Srdečný pozdrav z Liberce ! 18.5. mi vyměnili boxy kus za kus. Instalaci povedl člen rodiny. Skončilo 25 dnů bez zaplacené služby - uvítala bych vrácení platby. Děkuji dTestu a dalším bezejmenným hrdinům ! MH