Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
25 let jsem u UPC, nyní Vodafonu (č. smlouvy 3994000). Z důvodu závady na vašich zařízeních nemohu již 18 dnů sledovat kabelovku, za kterou vám solím. Po 8 dnech nebyla závada odstraněna - kontakt s Centrem péče přinesl č. 1153342 a příslib, že to do 4 dnů vyřeší. Ale závada trvá. Včera, 10.3.2022 jsem opět kontaktovala Centrum péče - výsledek č. 1159636 a že se do 8 dnů uvidí. O všech svých krocích jsem průběžně informovala vašeho obchodního zástupce P.P. Současně jednám se vstřícným O2 - V případě, že závadu ihned neodstraníte, odstupuji od smlouvy s vámi a požaduji, abyste si odstranili sakypaky (myšleno vaše nefunkční zařízení), jinak ho budu muset nechat odklidit na vaše náklady. Děkuji ! Marie Hofreitrová
25 let jsem u UPC, nyní Vodafonu (č. smlouvy 3994000). Z důvodu závady na vašich zařízeních nemohu již 18 dnů sledovat kabelovku, za kterou vám solím. Po 8 dnech nebyla závada odstraněna - kontakt s Centrem péče přinesl č. 1153342 a příslib, že to do 4 dnů vyřeší. Ale závada trvá. Včera, 10.3.2022 jsem opět kontaktovala Centrum péče - výsledek č. 1159636 a že se do 8 dnů uvidí. O všech svých krocích jsem průběžně informovala vašeho obchodního zástupce Pavla Procházku. Současně jednám se vstřícným O2 - V případě, že závadu ihned neodstraníte, odstupuji od smlouvy s vámi a požaduji, abyste si odstranili sakypaky (myšleno vaše nefunkční zařízení), jinak ho budu muset nechat odklidit na vaše náklady. Děkuji ! Marie Hofreitrová, Jáchymovská 271, Liberec - č. rodné 445303/051
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Hofreitrová, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Srdečný pozdrav z Liberce ! 18.5. mi vyměnili boxy kus za kus. Instalaci povedl člen rodiny. Skončilo 25 dnů bez zaplacené služby - uvítala bych vrácení platby. Děkuji dTestu a dalším bezejmenným hrdinům ! MH