Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již 3 měsíce žádám dodavatele plynu (dříve Zelená Elektřina s.r.o.) ELGAS Energy, o akceptaci výpovědi a písemné vyjádření k požadavku o ukončení smlouvy odběru plynu, který byl odeslán 12.1.2022 (doporučeně) a byl převzat společností 18.1.2022. Následně byla výpověď zaslána ještě na sídlo spol. ELGAS Energy, která byla rovněž převzata. V minulém roce, při kolapsu energetického trhu začal dodavatel zvedat zálohy, nejdřív v přijatelných mezích, ale následně s okamžitou platností skokově o více než 200 %.
Téměř denně voláme na infolinku spol. ELGAS Energy a ověřujeme si telefonicky, zda výpověď nabyla platnosti. Tvrdí, že výpověď v systému vidí, že ji tam podtrhnou a předají dál. Žádali o strpení, že toho mají hodně. Tento proces trvá již 3 měsíce a doposud nejsou schopni sdělit datum akceptace smlouvy, které potřebuje nový dodavatel!!!
Po opětovném ověřování již nezvedají telefon ani nereagují na e-mail, zákaznická linka má namluvený automat.
Společnost ELGAS Energy záměrně zdržuje a maří záležitost ohledně akceptace výpovědi. Prosím, poraďte, jak v této věci postupovat.
Plyn
Sdělení a písemné zaslání akceptace výpovědi.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Z tohoto důvodu nemáme přístup k interním systémům společností. Nicméně společnost budeme o existující stížnosti informovat.
Fúzí společnosti Zelená elektřina s.r.o. dochází k přechodu práv a povinností této společnosti, na jejího právního nástupce, kterým je ELGAS Energy, s.r.o.
Protože neznáme důvod odstoupení (resp. jaké zákonné podmínky nebyly splněny), nebudeme se vyjadřovat k oprávněnosti výpovědi.
Spotřebiteli doporučujeme odstoupení od smlouvy zaslat i na adresu nástupnické společnosti - ELGAS Energy, s.r.o., Dobronická 1257, 14800 Praha. Další možnosti komunikace se společností lze nalézt na jejich stránkách (zde: https://elgasenergy.cz/kontakt-elgasenergy/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.