Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na slevovém serveru Zapakatel.cz jsem zakoupila týdenní pobyt pro dvě osoby na předvávoční dobu do Vládní vily v Luhačovicích .Pro uplatnění voucheru jsem kontaktovala recerci daného hotelu, kde mě odkázali na mail box.V mejlu jsem se početla ,že je daný poukaz neplatný a odkázali mně na Bránu slev,kam jsem opakovaně napsala žádost s reklamací o vrácení peněz.Samozřejmě,do dneška čekám na odpověď!
Zkoušela jsem i opakovaně volat,ale telefony nikdo nebere. Co mohu ještě udělat,abych se dostala ke svým penězům?
Děkuji za odpověď.
Zdraví
Marie Procházková
voucher zaplacený zákazníkem,spojka Group(dříve Zapakatel .cz)neplatila služby hotelům
vrácení zpronevěřených peněz
|
Tweet |
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl znovu podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=8ddb6076-4100-44fe-bc13-7fcbbeabf442). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR