Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
chci si stěžovat na paní podkladní, která po namarkováni veškerého zboží které jsem měl v hodnotě cca 800,- Kč mě velice urazila. Protože když jsem chtěl nákup zaplatit pomocí estravenky, tak mi nákup zaplatit nešel. Paní se mě zeptala jestli nejsem cizinec, na což jsem samozřejmě odvětil, že ne. Poté se paní pokladní začala vymlouvat, že estravenky již Tesco neakceptuje !!! Ano slyšíte správně, neakceptuje. Na to jsem jí odvětil, že jsem s touhle stravenkovou kartou platil již x-krát a nikdy žádný problém nebyl. Nechápu toto chování. Samozřejmě jsem nákup zaplatil hotově. Protože toto chování je neakceptovatelné. Nikde na pokladně ani před ani za pokladnou nebylo uvedeno že by estravenky v Tescu nebrali. Opravdu Tesco začíná být hodně drahý obchod a ještě ke všemu s velice arogantními lidmi, kteří nemají na pokladně co dělat. Paní pokladní na mě působila jako když vůbec neumí zacházet s moderní technologií a s kasou neuměla vůbec narábět. No prostě hrůza. Ještě jednou opakuji, jestli se mi to v Jirkově v Tescu stane znovu zavolám na ně policii, protože tohle chování není vůbec normální. Hlavně že na internetových stránkách se Tesco chlubí tím jak bere všechny druhy poukázek i karet a hlavně se chlubí tím jaké má kvalitní a kompetentní zaměstnance. No fuj, tenhle zážitek nikomu nepřeju. :(
Platba stravenkovou kartou - Můj UP
Naučit pokladní slušnému chování a vystupování a hlavně brát estravenkovou kartu, kterou by normálně Tesco v Jirkově mělo brát, obzvláště když jsem zaměstnanec Jirkova.
|
Tweet |
Společnost není povinna ze zákona přijímat stravenky (příspěvek na stravování). Pokud se však k tomu zavázala, je povinna svému závazku dostát. Pokud by společnost uváděla nepravdivé informace ohledně prodeje výrobků nebo poskytování služeb (např. nepřijímá stravenky, i když inzeruje, že ano), mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.