Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56349Nevyhřívané autobusy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2022, před 3 lety

Barbora Bočkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

jezdím do práce s Vaší společností od samého počátku. V posledních týdnech řidiči v rá1mci spoje Jirkov - Praha, odjezd v 05:05 hod. a v 06:05 hod., nedostatečně vyhřívají autobusy. Je tam taková zima, že cestujicí musejí sedět v zimních bundách a čepicích, přesto to příliš nepomáhá, když sedíte. npř. 13.března spoj Jirkov - Praha, odjezd v 06:05 hod. šlo k řidici během cesty několik stížností o neúnosné zimě v autobusu, tvrdil, že je topení na maximum, přičemž bylo sotva vlažné a foukal studený vzduch. Opravdu se to nedá vydržet zvlášť, když je venku -5 stupňů. Moc Vás prosím nejakým způsobem to vyřešíte. Dekuji.


Produkt

Nedostatečné vytápění v mrazivém počasí


Požadované řešení

Vytopení autobusu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2022 09:51, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.