Společnost


www.edarling.cz

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5635Prodloužení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2015, před 10 lety

Andrea Dachovska

Znění stížnosti

Dobry den, jiz pred 6 mesici jsem na seznamce edarling.cz po zaplaceni predplaceni VIP clenstvi, na svem profilu deaktivovala prodluzovani VIP clenstvi a od te doby konto nebylo aktivni. nyni mi po uplynulych 6 mesicich prislo na mail "Vase VIP clenstvi bylo uspesne prodlouzeno". muzete mi prosim poradit jak lze tento problem vyresit? Mela jsem za to, ze pokud VIP konto deaktivuju, nemuze se stat opetovne automaticke prodlozeni VIP konta.

Dekuji za Vasi odpoved.


Požadované řešení

Vyjadreni k dane situaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 10:08, před 10 lety

Služby, se kterými je spojeno VIP členství, se prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby.

Výpovědní lhůta pro výpověď placeného členství končí 3 dny před uplynutím sjednané doby trvání smlouvy. eDarling se ve svých obchodních podmínkách zavazuje zákazníka minimálně tři týdny před koncem sjednané trvání VIP členství upozornit na ukončení doby platnosti jeho členství a na tu skutečnost, že pokud zákazník ve lhůtě dle tohoto článku VIP členství nevypoví, bude služba automaticky prodloužena, a to na stejné období a za stejných nebo pro zákazníka výhodnějších finančních podmínek.

Je tedy podstatné, zda spotřebitelka, pokud uvádí, že deaktivovala VIP členství, provedla v rámci tohoto kroku výše uvedené kroky směřující k vyloučení prolongace. Dle obchodních podmínek by se mělo jednat o vyplnění online formuláře v záložce "Členství". Pokud byla prolongace tímto způsobem skutečně vyloučena, nemělo by k prodloužení členství dojít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2015 11:14, před 10 lety

Dobrý den,

v našem systému jsme dohledali pouze jednu uživatelku s Vaším jménem a ta podala výpověď (deaktivace prodlužování) až 18.1., tedy teprve po samotném prodloužení. Pokud jste včas deaktivovala automatické prodlužování, ke strhnutí částky za další období by v žádném případě dojít nemělo. Pokud jste vypovídala dříve než 3 dny před prodloužením, ozvěte se prosím našemu zákaznickému servisu přes kontaktní formulář zde: http://www.edarling.cz/kontakt a uveďte svou registrační emailovou adresu. Podíváme se, kde může být problém.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2015 22:59, před 10 lety


Andrea Dachovska

Dobrý den, jiz pred 6-ti mesici jsem si na svem uctu na e-darling deaktivovala automaticke prodluzovani VIP kontu. Toto jsem udelala jako reakci na skutecnost, kdyz jsem zjistila ze mi e-darling neopravnene strhl castku za prodlouzeni VIP konta na nasledujich 6 mesicich. Na jakekoliv upozorneni o prodlouzeni konta jsem nebyla nijak opozornena ani pred temi 6 mesicema a ani nyni, jak se e-darling zavazuje. Abych tomuto nepravnemu strzeni penez z uctu do budoucna predesla, ihned jsem si zablokovala platebni kartu a na svem profilu u e-darling jsem ihned deaktivovala moznost automatickeho prodluzovani VIP konta. Nechapu tedy, proc se mi opet samovolne bez jakekoliv upozorneni prodlouzili clenstvi. Prekvapuje me, ze si e-darling vubec dovoli mi poslat jakysi e-mail o prodlouzeni znovu, aniz by me predem upozornil o vyprseni platnosti konta, jak je povinen dle svych vlastnich obchodnich podminek informovat klienta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2015 21:26, před 10 lety

Pokud společnost nesplnila ustanovení obchodních podmínek a spotřebitelce by z tohoto důvodu vznikla škoda, mohla by ji z titulu porušení smluvní povinnosti požadovat. Za škodu však pravděpodobně nebude možné považovat stržení částky z důvodu prolongace, protože by spotřebitelka musela prokázat, že taková škoda je nutným následkem nesplnění této povinnosti.

Bylo by dobré, kdyby spotřebitelka byla schopná prokázat, že prolongaci vyloučila (např. printscreenem nebo e-mailových potvrzení). Samozřejmě spotřebitelce doporučujeme, aby se ozvala společnosti na uvedeném kontaktu a co nejblíže specifikovala, kdy mělo k deaktivaci dojít, aby společnost mohla tuto skutečnost ověřit v rámci interní kontroly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:09, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.