Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#56352Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2022, před 3 lety

Vojtech Veris

Znění stížnosti

Dobrý den kontaktují vás na základě vyhodnocení reklamace a to číslem ASRE22242992 kde uvádí reklamační technik že žádná vada není zde došlo k pochybení reklamačního technika který nebral v potaz materiál výrobku ! Reklamační technik pochybil a to na základech níže uvedeních.

Každopádně z reklamačním vinařením reklamačního technika nesouhlasím a to na základě kosmetických vad které se projevili během užití a to během krátké doby kdy reklamační technik nebral v potaz kov povrch který nebyl řádně očištěn odmaštěn a poté byla aplikována barva z tohoto důvodu barva sleza na řemínku lze skutečnost ověřit na neočištění povrch/kov kde vada bude stejně projevována !

Proto vás žádám o znovu přezkoumání reklamačního řízení kdy reklamace byla až rychle vyřízena jako by technik neznal základy povrchu zde mám jasné pochybení o reklamačnímu technikovy kdy došlo z jeho strany k pochybení.


Produkt

Pitaka Carbon Fiber Strap Black/Grey Apple Watch 45/44/42mm


Požadované řešení

Odstranění kosmetické vady, pokud vada nepůjde odstranit požaduji odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2022 10:16, před 3 lety

To, že je vada pouze estetického charakteru, není samo o sobě důvodem k zamítnutí reklamace. Otázkou je, zda byla vada způsobena mechanickým poškozením či běžným opotřebením věci anebo zda vznikla ještě před zakoupením věci. Projeví-li se vada na věci v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí, je na prodávajícím, aby prokázal, že věc byla při převzetí kupujícím v bezvadném stavu. Neprokáže-li prodávající, že věc v době převzetí nebyla vadná, má kupující právo na opravu, popřípadě výměnu zboží. Odstoupení od smlouvy je možné pouze za předpokladu, že nelze věc opravit či dodat novou věc bez vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2022 12:55, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Reklamaci jsem si ověřovala na reklamačním oddělení. Servisní středisko reklamaci zamítlo z důvodu, že se žádná výrobní vada se neprokázala ani neprojevila, Poškození hodinek bylo způsobeno špatným, hrubým nebo neopatrným způsobem použití. Vzhledem k tomu, že je pro nás vyjádření autorizovaného servisu směrodatné, na zamítnutí reklamace musíme i nadále trvat.
V případě, že zákazník s naším vyjádřením nesouhlasí, doporučujeme obrátit se přímo na soudního znalce, jak jsme ho již informovali.

Přeji hezký den, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 14:28, před 3 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji případu (např. o výsledku znaleckého posudku).

Jak zmínila společnost, spotřebitel má možnost reklamaci rozporovat znaleckým posudkem. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2022 21:05, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2022 21:13, před 3 lety


Vojtech Veris

Reklamoval jsem vadu kosmetickou kdy z řemínku sleza barva po krátké době jedna se o kosmetickou vadu kdy barva byla nanesena na neocisteni povrch

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2022 17:04, před 3 lety

Protože z vyjádření spotřebitele nevyplývá, že by chtěl spor dále řešit a společnost bez znaleckého posudku odmítá reklamaci uznat, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.