Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 30.8.2021 jsem si objednala legíny, 2ks a z toho jsem si jedny nechala vymenit za jine, to bylo 16.9.2021 a následne třetí 27.9.2021 s tím, ze legíny jsou prijemne........ale to jsem jeste nečekala, že 28.12.2021 budu podávat reklamaci, protože se prošoupali, jsou pruhledne a udelaly se díry. Ale... neustále chteli posílat faktury, obrázky a to ne jedenkrát...vše jsem zaslala, vše mám v emailech a až 22.1. my napsali, že mi poošlou poukaz v hodnote 520kc, ikdyz já za 1ks legín dala cca 700kc, to znamená 2100kc při třech kusech. Legíny jsou po cca 2-3 měsících nepoužitelné, všechny troje. Jsem na mateřské a 2.100 není málo, ale podle recenzí atd jsem si objednala s tim ze vydrzi a jsou kvalitni. Po přidani hodnoceni- recenze, se ani recenze neobjevila na strankach, takze je mi jasne, že si to tam koriguji, jak chteji, jak se jim to hodí. Z reklamace mi přišlo, že se mi snaží vyjednat na rekamačním vyjímku a že prosí o strpení, což jsem chápala a opět vyčkávala, po měsíci jsem se znovu ozvala, jak to teda vypadá a odpoved po dalším měsíci byla: 13.3.2022 - dobrý den, nabízela jsem poukaz, ve výši 520kc, ale reakce, kde mi byla slíbená vyjímka, to už se zapomnělo.
takze od 28.12.2021 tu řesim reklamaci, kterou nikdo nebere v potaz, ikdyz jsem psala, ze o poukaz nestojim,ze uz si nic neobjednam, ze prosim o vraceni penez v celkové vyši, s tím, že jim všechny troje legíny vrátím, ale bohuzel, žadna odezva.
Stránka z které jsem objednávala je www.leosi.cz
LEGÍNY: 2x black mamba - VELIKOST PLUS, 1x ocean- VELIKOST PLUS
Prosím o vrácení peněz v plné výši.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.