Společnost


PetServices s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56367Rozbité zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2022, před 3 lety

Jiří Vlasta

Znění stížnosti

Objednali jsme synovi klec pro křečka.Zboží bylo zabaleno pouze do jedné folie bez jakékoli výplně v krabici.Plastové dno bylo po otevření rozbité.
Obchod nereaguje na emaily a nezvedají telefon.
Jsou to ZLODĚJI !!!


Požadované řešení

odpovědět na email a buď vrátit peníze nebo poslat nové plastové dno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2022 12:16, před 3 lety

Pokud bylo zboží objednáno a přepravu zajistil prodejce, odpovídá za stav zakoupeného výrobku až do okamžiku, kdy jej spotřebitel převezme. Proto i poškození způsobené dopravcem jde na vrub prodejce.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je povinen zboží k reklamaci přijmout, vystavit o tom reklamační protokol a reklamaci vyřídit. Vyřízením se rozumí buď uznání vady a vyřízení reklamace, nebo její zamítnutí - o obojím je prodávající rovněž povinen vydat protokol.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.