Společnost


netland.one s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56372Nedodání zaplaceného zboží, nulová komunikace z www.fitbo.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2022, před 3 lety

Věra Trčková

Znění stížnosti

Dne 1.3.2022 jsem objednala na výše jmenovaném eshopu zboží v hodnotě 1.282 Kč, zaplatila pomocí QR kódu, následně přišel potvrzující @ DĚKUJEME ZA OBJEDNÁNÍ ÚŽASNÉHO DÁRKU Z FITBO.CZ, po třech dnech jsem se chtěla informovat, zda byl balíček již odeslán, bez reakce, následně jsem hledala podrobnější recenze o eshopu, kde jsem se dočetla, z poslední doby samé negativní reakce, že zboží nebylo dodáno ani vráceny peníze, psala jsem další @ že žádnám okamžité informace o objednávce, bez reakce, telefon uváděný na webu nedostupný, chat na webu offline, napsala jsem tedy @ že odstupuji od smlouvy a žádnám vrácení peněz, samozřejmě bez odezvy.


Produkt

Dárek k 18. narozeninám - vykroč s 1.000.000 Kč v kapse (obsahuje proteinové tyčinky a výherní stírací losy)


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz a uvedení tohoto eshopu mezi podvodníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2022 14:30, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.