Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Neuznání vadného temperovaného skla pro iPod Tvrzené sklo FIXED na Apple iPad 10,2"
Které mělo po aplikaci černé tečky a bubliny na displeji.
Bohužel jsem měl pouze fotoaparát tabletu a nemohl jsem vyfotit stav před sejmutím protože za 290 Kč mi tyto nedostatky samozřejmě nevyhovovaly.
Donesl jsem sklo trochu znečištěně po známe 2x aplikovat a 2x se potvrdily bubliny.
Zvláštní je vůbec, že mi mohou prodat použité sklo které má vadu a ještě reklamaci ukončí jako zamítnuto nesprávné použití, když původní chyba je na výrobku a takový výrobek snad prodat nemohou.
Přidávám původní zprávu pro kasa.cz
Dobrý den kasa,
dnes přišel balík.
Jsem částečně spokojen.
Fixed temperované sklo má po nalepení dvě vady černé neodstranitelné vady.
Sundávám sklo a leštím znovu stejné vady. Povrch byl naprosto čistý.
Dle přejetí nepochybně je vada pod povrchem z lepivé strany.
Nejraději bych vrátil a koupil jiný model - bohužel u Vás jsem žádný neviděl. Tomuto fixed už nevěřím.
Ostatní příslušenství k tabletu iPad 2020 10,2 palce 8. generace je OK.
Foto v příloze.
Pešek
Tvrzené sklo FIXED na Apple iPad 10,2"
Přeji si vrátit peníze za vadnou použitou věc.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.